۳ اثر تازه از پروین علی پور

 

"آرزوهای كوچك"، "مادرجون، لولو خورخوره"، و "آقا اجازه"، عناوین چند كتاب تازه، نوشته و ترجمه پروین علی‌پور است كه به زودی ازسوی انتشارات منادی تربیت به چاپ رسیده و به بازار نشر ارائه خواهد شد.

 

 

"آرزوهای كوچك" عنوان رمانی از "كارن هس" برای مخاطبان نوجوان است كه با ترجمه پروین علی‌پور منتشر و روانه بازار كتاب می‌شود.
علی‌پور، - مترجم و نویسنده كودك و نوجوان-  به موضوع اصلی این رمان که مفهومی از اتحاد و همبستگی است اشاره کرد و گفت: "این داستان را به این دلیل برای ترجمه انتخاب کردم که درونمایه ای عاطفی دارد و مخاطبان نوجوان را با نقش تعیین‌كننده گذشت و همبستگی در زندگی آشنا می‌كند."
علی‌پور همچنین از ترجمه داستان كودك "مادرجون لولو خورخوره" نوشته "پاتریشیا پولاكو" خبر داد و گفت: "ویژگی اصلی این كتاب تصویرهای بسیار جذاب و زیبای آن است كه پس از ترجمه هم با همان تصویرها به چاپ رسیده است."
"آقا اجازه" نیز عنوان داستانی برای خردسالان است قهرمانان این داستان حیوانات هستند كه علی‌پور نگارش آن را به تازگی به پایان برده است.
پروین علی پور تا کنون بیش از ۷۰ اثر در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان نوشته و ترجمه کرده است که "جزیره دلفین های آبی"، "نوش جان" ،"خسته نباشی"، "نازک نارنجی" ، "دوستت دارم عزیزم"، قول شرف" و "خروس جنگی" تعدادی از این آثار است.

 

Submitted by editor6 on