مؤسسه مادران امروز

برای اینکه کودکان برای رفتن به مدرسه آماده شوند و بتوانند خود را با محیط تطبیق دهند والدین باید از سال ها پیش از ورود به دبستان برنامه ریزی کنند و فرزندنشان را به تدریج آگاه و آماده کنند.
سه شنبه, ۶ مرداد
امروزه با پیشرفت و توجه بیشتر به امر بهداشت و تغذیه نوزادان، آمار مرگ و میر نوزادان نسبت به گذشته کاهش یافته و شمار بیشتری از آنان به سلامت وارد مرحله کودکی می شوند. به موازات افزایش سلامتی عمومی کودکان امر پرورش همه جانبه آن ها نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.
سه شنبه, ۳۰ آبان
پدر و مادر عزیز! برای پاسخ به این پرسش، نخست خوب فکر کنید و سپس صادقانه و واقع بینانه به آن پاسخ دهید: شما چقدر برای فرزند خود وقت می گذارید؟ منظور طول زمان کار برای تامین نیازهای مادی او، مثل خوراک و پوشاک و حمام و... نیست بلکه بودن با او بازی، درد دل، گفت و گوی صمیمانه، باهم کتاب خواندن، گردش دو نفره و... فقط بودن با او چقدر فرصت دارید؟
چهارشنبه, ۲۹ تیر
"چگونه می توانیم به درستی یا نادرستی حرف یا عقیده ای پی ببریم؟ چگونه و به کمک چه کارهایی می توانیم سر حرف یا عقیده ی درست باقی بمانیم و در مخالفت با کارهای نادرست پافشاری کنیم؟
سه شنبه, ۸ دی
این کتاب با زبانی ساده و قابل درک، مناسب مخاطب عام و با در نظر گرفتن گوناگونی خانواده ها و فرهنگ ایران، به یک موضوع آموزشی مهم می پردازد: آماده کردن فرزندان برای ورود به مهدکودک که بنیان آموزش و پرورش اوست.
پنجشنبه, ۱۲ شهریور