جادوگر شهر از

عنوان لاتین
Wonderfull word of OZ

هر چهار نفر به راه افتادند و سفرشان را آغاز کردند. سفر به سرزمین "از". خورشید در آسمان می درخشید و وجود هر چهار تا مانند خورشید گرم و پر از امید بود. "مترسک" می خواست صاحب مغز شود تا مجبور نباشد همه ی عمر را میان ذرت های مزرعه سپری کند.

"هیزم شکن حلبی" قلبی مهربان می خواست تا برای همیشه خشک و زنگ زده در جنگل  باقی نماند. "شیر" نمی خواست ترسو باشد. او به دنبال "شجاعت" سفر را آغاز کرده بود و "دورتی" دلش برای باز گشتن به کانزاس و به خانه ی عمو و زن عمویش تنگ شده بود، اما آرزوهای این چهار نفر چگونه برآورده می شود، چگونه همدیگر را پیدا می کنند، راز رسیدن به سرزمین "از" در چیست  و.... پاسخ همه ی این سوالات در یک قصه است. یک قصه ی قدیمی از جنس قصه های پریان که در آن امید، هیجان و سرگرمی جای اندوه و غصه را گرفته است.

کتاب "جادوگر سرزمین از" داستان یک دوستی است. یک همراهی و همدلی با درون مایه عاطفی. ماجراهایش پر است از هیجان و شگفتی که به خواننده ی نوجوان خود لذت و نشاط می بخشد و او را به سفری تخیلی می برد.

این کتاب، جلد اول از مجموعه ی سه جلدی "دنیای شگفت انگیز از" است و جلد های دیگر آن در سال های متفاوت با عناوین، ناشرین و مترجمان مختلف به چاپ رسیده است.
                                           
 

برگردان
سارا قدیانی
تهیه کننده
ژاله فروهر
سال نشر
۱۳۸۱
ناشران
نویسنده
Baum Lyman Frank, لایمن فرانک باوم
Submitted by editor3 on