آزاده کامیار

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با آزاده کامیار را مشاهده کنید.

«قورباغه بداخلاق» داستان قورباغه‌ای است که عاشق رنگ سبز است و از رنگ­‌های دیگر بدش می‌آید و دوست دارد همیشه برنده باشد، وگرنه بداخلاق می‌شود. یک روز بعد از اینکه  قورباغه در بازی با دوستانش برنده نمی‌­شود بداخلاقی می­‌کند و دوستانش او را ترک می­‌کنند و او تنها می‌­شود، تا اینکه در تنهایی دوستی تمساح سبز را می‌پذیرد اما نمی‌­داند که تمساح قصد دارد او قورت بدهد. وقتی تمساح او را قورت می‌­دهد در تاریکی و تنهایی داخل شکم تمساح به رفتار خود با دوستانش فکر می­‌کند و پشیمان می­‌شود. تمساح که فقط قورباغه‌­ها بداخلاق را می‌­خورد وقتی می‌­فهمد او مهربان شده قورباغه را به بیرون پرت می­‌کند و قورباغه پیش دوستانش برمی­‌گردد.
شنبه, ۴ اردیبهشت
کتاب «موش خوش تیپ» درباره‌ی ویلبر، موش صحرایی برهنه‌ای است که برخلاف هم‌نوعانش علاقه‌مند است لباس بپوشد.
شنبه, ۵ بهمن
کتاب «ادوینا دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده» درباره‌ی دایناسوری است که همه‌ی مردم شهر او را می‌شناسند و دوست‌اش دارند. او با بچه‌ها بازی و به همه کمک می‌کند و برای بچه‌ها کلوچه درست می‌کند. همه ادوینا را دوست دارند جز یک پسر به نام رجینالد ون هوبی دوبی. او همه چیز می‌داند و دوست دارد همه به او گوش بدهند. او می‌خواهد به همه ثابت کند که دایناسورها منقرض شده‌اند. پس برای تکلیف کلاس‌اش، یک گزارش از انقراض دایناسورها می‌دهد. اما بچه‌ها اهمیتی نمی‌دهند و از کلاس بیرون می‌روند تا ادوینا را ببینند و کلوچه‌های‌اش را بخورند.
دوشنبه, ۹ دی
«ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود!» داستانی طنزآلود از یک مشکل بزرگ برای یک گوزن بزرگ است، که با کمک دوست کوچک گوزن حل می‌شود.
دوشنبه, ۱۱ آذر
مجموعه کتاب «زویی و عینک ایده‌ساز» داستان کودکی به نام زویی است که همراه مادرش به حل مشکلات جانوران جادویی جنگل می‌پردازد. او برای یافتن راه حل طبق روش علمی پژوهش‌های علوم تجربی پیش می‌رود.
چهارشنبه, ۲۴ مهر