مامان، بابا، آب!

جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست در روزهای پایانی دی ماه همایشی را با موضوع آب، اهمیت آن و بحران خشکسالی با نام "مامان، بابا، آب" در رشت برگزار کرد؛ همایشی با مشارکت دانش آموزان مدرسه های سبز شهر رشت.

جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست این همایش را با توجه به گزارش ها و اطلاعات به دست آمده در زمینه بحران آب در کشور برگزار کرد.

مامان، بابا، آب

مامان، بابا، آب

مامان، بابا، آب

مامان، بابا، آب

مدیر عامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست و دبیر همایش، مهوش قربان نژاد، در این همایش گفت امروز اعضای جمعیت زنان به خود می بالند که پس از سال ها فعالیت در استان، برگزار کننده همایشی است که پیام رسانان اش، آموزگاران و دانش اموزانی هستند که با تمام احساس و اندیشه ی پویای خود، خواسته های بجا و قانونی خویش را در قالب کاردستی، نقاشی، داستان و نمایش در معرض دید همگان قرار می دهند. به آثار آنان دقت کنید ببینید آن ها از ما چه می خواهند و چه چیزهایی را به ما یادآوری کرده اند؟

مامان، بابا، آب

مامان، بابا، آب

مامان، بابا، آب

در پایان به دانش اموزان لوح تقدیر و کتابی درباره ی اهمیت و ارزش آب در زندگی جانداران به نام "آب چال" نوشته گریم بیس هدیه داده شد.
این همایش پس از تجربه ی سه ساله این مرکز در زمینه آموزش های محیط زیستی در مدرسه های کوثر، عطاآفرین، پارسامهر و مهدیه برگزار شد.

با جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست آشنا شویم

 

Submitted by editor3 on