آرام حیدری

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با آرام حیدری را مشاهده کنید.

من می‌توانم به کره زمین کمک کنم. می‌توانم حیاط خانه را پاکیزه نگه دارم. می‌توانم بازیافت کنم. می‌توانم شیر آب را ببندم و... ما می‌توانیم دست در دست هم دنیا را نجات دهیم.
دوشنبه, ۲۵ بهمن
این کتاب ما را با بزرگ ترین خطری که کره زمین را تهدید می کند آشنا می سازد، خطر انتشار گازهای گلخانه ای چیزی که هیچ کس و هیچ چیز از شر پیامدهای آن در امان نمی ماند. گازهای گلخانه ای موجب گرم شدن زمین می شوند. با گرم شدن زمین، هوا دچار تلاطم و تغییرات ناگهانی می شود و به دنبال آن، شاهد خشکسالی و آتش سوزی بیش تری در جنگل ها خواهیم بود.
شنبه, ۱۳ آذر
هر چیزی را دور نریز پیشنهادی بسیار جدی است اما ساده و جالب به بچه هاست، نویسنده معتقد است برای این که جهان پاکیزه ای داشته باشیم، به کمک همه ی آحاد جامعه نیاز است، این کتاب راه های مشارکت بچه ها را نشان می دهد، همه ی ما آرزو داریم خانه ای زیبا، شهری زیبا، کشوری زیبا و سرانجام جهانی زیبا و دور از آلودگی داشته باشیم، اما فقط داشتن آرزو کافی نیست، باید از همین لحظه و از خودمان شروع کنیم.
شنبه, ۶ آذر
حفظ کره‌ی زمین و گیاهان و جانورانی که روی آن زندگی می‌کنند وظیفه تک تک ماست، چه کودک باشیم و چه بزرگسال. کودکان برای حفاظت از کره‌ی زمین چه می‌توانند بکنند؟ کتاب «من دنیا را دوست دارم» راهکارهایی ساده پیش پای کودکان می‌گذارد تا دست به کار شوند و جهان را مکانی پاکیزه‌تر، سبزتر و شادتر سازند. کارهایی مانند ریختن زباله‌ها در سطل، عشق ورزیدن به جانوران و طبیعت، بستن شیر آب هنگام مسواک زدن، ساخت کارهای دستی هنری با مواد دورریختی و بسیاری فعالیت‌های دیگر.
شنبه, ۲۳ مرداد