سلیمان فرهادیان

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با سلیمان فرهادیان را مشاهده کنید.

در این مجموعه چهار جلدی اطلاعاتی در باره منابع گونا گون انرژی (انرژی زیست توده، انرژی هسته ای، انرژی سوخت فسیلی، انرژی خورشیدی) اطلاعاتی به مخاطب داده می شود. هم چنین در باره مزایا و مضرات این انرژی ها توضیح داده می شود و با با یکدیگر مقایسه می شوند.
دوشنبه, ۷ دی
 مجموعه ۵ جلدی اخترشناسی و فضا شامل منظومه خورشیدی، تاریخ اختر شناسی، کاوش در فضا، اخترشناسان و تلسکوپ ها، فضاپیمایی به نام زمین مخاطب را با مفاهیم بنیادی دانش اختر شناسی، خورشید و سیاره های منظومه شمسی، زمین و راه های حفاظت از آن، تلسکوپ های زمینی و فضایی و دانشمندانی که آن ها را ساخته اند، کوشش های دانشمندان برای شناخت هر چه بیشتر کیهان و هم چنین اخترشناسان بزرگ جهان از روزگار باستان تاکنون که برای پیشرفت این علم گام برداشته اند آشنا می شوند.
دوشنبه, ۲۵ خرداد
کتاب انرژی در آینده یک مجموعه پنج جلدی است که در یک جلد گردآوری شده است. عنوان های این مجموعه، انرژی خورشیدی، انرژی باد، انرژی آب و انرژی گرمایی، سوخت های فسیلی و سوخت زیستی، انرژی هسته ای است. این کتاب اطلاعاتی در باره انرژی، انواع انرژی و کاربردهای آن به مخاطب می دهد. از نکت های مثبت ارایه این کتاب ها به صورت یک مجموعه آن است که مخاطب می تواند با مقایسه آن ها با یکدیگر به سود و زیان آن ها پی ببرد.
سه شنبه, ۶ اسفند