محمود مزینانی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با محمود مزینانی را مشاهده کنید.

سینما، هنر تصویرهای متحرک است، تصاویری که به بیان خیال‌ها و واقعیت‌ها می‌پردازند. سینما که در سال‌های پایانی سده نوزدهم شکل گرفته است، تازه‌ترین، پیچیده‌‌ترین و گران‌ترین شکل هنر به شمار می‌رود. کتاب «سینمای پر زرق و برق»، با زبان طنز، تاریخچه صنعت سینما، انیمیشن، فیلم و پشت پرده سینما را بیان می‌کند. هم چنین اطلاعاتی از عوامل تاثیر‌گذار بر این صنعت را به مخاطب علاقه‌مند ارائه می‌دهد.
یکشنبه, ۲ مهر
کتاب بندپایان چندش‌آور از مجموعه کتاب‌های پر از دانش و سرگرمی است که اطلاعات مفیدی درباره بندپایان، انواع آن‌ها، ساختمان بدن، نحوه تغذیه، و تولیدمثل آن‌ها به مخاطب می‌دهد. همچنین درباره استتار بندپایان و محافظت آن‌ها از دشمنان‌شان توضیحاتی دیده می‌شود.
دوشنبه, ۱۹ تیر
کتاب بیابان های بی آب و علف از مجموعه کتاب های طبیعت ترسناک است که اطلاعات سودمندی را درباره ی بیابان ها، انواع آن ها، جانوران و گیاهانی که در بیابان زندگی می کنند به مخاطب می دهد. 
یکشنبه, ۱۶ اسفند
کتاب زمین کمک، از مجموعه ی کتاب های طبیعت ترسناک است که اطلاعاتی در باره ی گرمایش زمین، چگونگی مقابله با  آن، سوخت های فسیلی، انرژی های تجدیدپذیر، چرخه ی آب، انقراض حیات وحش، جنگل های استوایی و بارانی به مخاطب می دهد. هم چنین برای صرفه جویی در مصرف انرژی، آب در خانه و خارج از خانه به خواننده نوجوان  پیشنهادهایی می دهد.
سه شنبه, ۱ مرداد