مهسا منصوری

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با مهسا منصوری را مشاهده کنید.

«ماجراهای کوکو و پوپو» مجموعه‌‌ای چهارجلدی از یک فانتزی شگفت است در جهانی که جهان آدم‌ها نیست، اما برای آن‌ها بیگانه هم نیست. فانتزی شگفت چگونه فانتزی‌ای است؟ فانتزی شگفت از آن گونه‌ی فانتزی‌هاست که سرتاسر آن پر است از پیش‌بینی‌ناپذیری، تخیل تازه و ناشناخته برای مخاطب، رازهای تودرتو و شخصیت‌هایی که یکی پس از دیگری می‌آیند، که از جهان واقعی نیستند، و انگار تازه به این سیاره فرود آمده‌اند. کوکو و پوپو خودشان دو شخصیتی هستند که هم بچه‌ی درخت زبان‌گنجشک هستند و هم نیستند.
دوشنبه, ۷ آذر
«جادوگر بیکار: قصه‌هایی با سه پایان» شامل چند داستان است که برای هر کدام از آن‌ها 3 پایان نوشته است. در هر داستان نویسنده از خواننده می‌خواهد که خودش یک پایان را انتخاب کند یا پایانی تازه برای داستان‌ها بنویسد.
سه شنبه, ۱۱ خرداد
کتاب «هویج پالتوپوش» روایت در هم پیچیدن مرزهای واقعیت و فرو رفتن در جهان رویاها است. جهانی بی‌مرز که پدیده‌ها چه طبیعی، چه جانوری رنگی دیگر به خود می‌گیرند و می‌توانند دنیایی تازه بیافرینند که قوانین و قواعد خود را دارد. این روایت را خورشید و خرگوش می‌سازند. خورشید در آسمان، خرگوش در زمین. یکی بیدار است، یکی در خواب.
یکشنبه, ۱۹ فروردین
مطالعه تاریخ و سرگذشت افراد ممکن است برای خیلی از نوجوانان کسالت بار باشد، اما اگر تاریخ و سرگذشت مردان و زنانی که در روند آن نقش داشته اند، با زبانی جذاب و داستانی بیان شوند، مخاطبان را از تجربه ها و درس های سودمند و ضروری بهره مند خواهد ساخت. کتاب «پسر نان و نمک» داستان زندگی و سرگذشت «یعقوب لیث» موسس سلسله صفاریان (قرن سوم هـ .ق) است.
دوشنبه, ۱۷ خرداد
کتاب «آدم برفی و گل سرخ»، جرعه‌ای از خیال است برای نوشیدن. نوشیدنی گرم در زمستانی سرد. کتاب «آدم برفی و گل سرخ» خیال‌های دخترکی است که از مرزهای جهان منطق می‌گذرد و با گفت وگو با آدم برفی که ساخته ذهن اش است، می‌خواهد تفاوت میان عقل و مهر را بشناسد.
چهارشنبه, ۲۱ بهمن
مجموعه کتاب های "ترانه بازی های ایران" ۴ بازی سنتی را در چهار جلد معرفی و شیوه ی انجام بازی را با تصویرهای کودکانه ارائه می دهد.
دوشنبه, ۲۶ تیر