بابک صابری

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با بابک صابری را مشاهده کنید.

کتاب دوست بزرگ داستانی است درباره دوستی و رعایت حد دوستی را مطرح می‌کند. مادر بچه‌کلاغ وقتی می‌فهمد دوست تازه‌ی او یک فیل است نگران می‌شود و مانند هر مادر نگرانی، به بچه‌کلاغ هشدار می‌دهد و برای قطع دوستی با فیل دلایل مختلفی را مطرح می‌کند. ولی بچه‌کلاغ برای همه‌ی آن‌ها جوابی دارد که ثابت کند دوستی‌اش با فیل اشتباه نیست. مادر که هنوز مجاب نشده است به او هشدار می‌دهد مبادا با فیل کشتی بگیرد یا وسط آب برود.
چهارشنبه, ۸ آذر
 کلاغ سیاه به سفر می‌رود کتابی است تصویری که براساس پرسش و پاسخ و گمانه ‌زنی شکل گرفته است. در این داستان کلاغ سیاه می‌خواهد به سفر برود. او به چه چیزی لازم دارد؟ چمدان؟ بلیت؟ آب؟ لباس گرم؟ ... نه! چه کسی یک کلاغ را تابه‌حال با چمدان دیده؟ خودش بال دارد و پرواز می‌کند، پس بلیت لازم ندارد. آب هم بین راه پیدا می‌کند. پرهایش هم لباس گرم‌اش هستند. پس چه چیزی نیاز دارد؟ دوست! کلاغ سیاه برای سفر یک دوست لازم دارد، یک دوست خوب.
دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت
کتاب «چرا آواز می‌خوانی زنجره؟» به شباهت‌هایی می‌پردازد که هرکدام از ما ممکن است با وجود تفاوت‌های متعدد در ظاهر یا سبک زندگی‌مان با هم داشته باشیم و کافی است تا با یکدیگر گفتگو کنیم تا به هم‌دلی و دوستی برسیم.
دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت