فریبا کلهر

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با فریبا کلهر را مشاهده کنید.

کتاب های فانتزی، پر از جادو و موجودات جادویی اند، کتاب هایی که این روزها نوجوانان زیادی را به خود جذب می کنند. بازگشت هرداد هم یکی از همین کتاب هاست: کتاب هایی که یک جهان جادویی را به نمایش می گذارند، جهانی که تقابل خیر و شر جنگ بین خوبی و بدی یکی از ویژگی های آن هاست.
شنبه, ۸ آبان
"من همانم ، من همانم" کتابی است که با نظر کارشناسان و صاحب‌نظران آموزش و پرورش کودکان استثنایی برای استفاده و مطالعه کودکان نابینا مناسب شناخته شده و با خط مخصوص نابینایان (بریل) به چاپ رسیده است.
سه شنبه, ۱ بهمن
"حاج بابا" پیرمرد تنهایی است. او در خانه اش همدم و مونسی ندارد. تنها صدای آواز جیرجیرک است که او را سرگرم می کند و از تنهایی و بی حوصلگی نجات می دهد. جیرجیرک هر روز روی عصای پیرمرد می نشیند و با او همراه می شود.
سه شنبه, ۱ بهمن
اینانا" ایزدبانوی آسمان است. او دل در گروی عشق "انكیم دو" كشاورز-خدا دارد، اما به خواست برادرش "اوتو" كه خورشید-خدا است، با "دوموزی" چوپان-خدا ازدواج می‌كند. "اینانا" دوست دارد علاوه بر آسمان كه جهان بالا است، جهان زیرین یا جهان مرگ را نیز به حاكمیت خود در‌آورد، لذا تصمیم می‌گیرد به بهانه دیدار خواهرش "ارش كیگال" كه ایزدبانوی جهنم است به جهان مرگ برود و چنین می‌كند.
پنجشنبه, ۳۰ آبان