ماندانا نارنجیها

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با ماندانا نارنجیها را مشاهده کنید.

«یولانته در جستجوی کریسولا» داستان یک دوستی بی‌پایان است. دوستی‌ای که حتی با مرگ هم تمام نمی‌شود، چون یولانته دوستش کریسولا را برای همیشه در قلب‌اش احساس می‌کند.
شنبه, ۸ آبان
 شلی، یک گوسفند زیباست که پشم‌های جذابش را دوست دارد. او دلش می‌خواهد پشم‌هایش مثل بقیه‌ی گوسفندها چیده شود، اما مادرش به او می‌گوید هنوز برای این کار کوچک است. شلی هر روز بزرگ‌تر می‌شود و مانند هر بچه‌ی دیگری به تدریج درس‌هایی می‌آموزد. در ابتدا شلی تصمیم می‌گیرد پشم‌های زیبایش را برای خودش نگه دارد و آن‌ها را با دیگران به اشتراک نگذارد، اما در انتها با راهنمایی یک جغد دانا متوجه می‌شود زیبایی واقعی پشم‌هایش وقتی دیده می‌شود که آن‌ها را به اشتراک بگذارد.
شنبه, ۲۰ آذر
«قورقوری کوچولو بزرگ می‌شود!» داستان بچه قورباغه‌ای است که از تغییرات بدنش و بزرگ شدن می‌ترسد. اما به تدریج متوجه می‌شود بزرگ شدن هم خوبی‌های خودش را دارد.
سه شنبه, ۹ آذر
کتاب « کنسرت پنج موش بامزه » داستان دوستی است. نوایی خوش پنج موش بامزه را در شبی مهتابی به کنار برکه، محل برگزاری کنسرت قورباغه‌ها می‌کشاند. اما این برنامه فقط برای قورباغه‌ها اجرا می‌شود و قورباغه‌ها موش‌ها را بیرون می‌کنند. موش‌ها که گرفتار افسون موسیقی شده‌اند تصمیم می‌گیرند کنسرتی برگزار کنند اما چون صدای خوبی ندارند ساز می‌سازند و نواختن را تمرین می‌کنند.
سه شنبه, ۸ اردیبهشت
کتاب «یک توپ برای همه!» داستان کودکانی است که هر کدام تفاوت‌های یکدیگر را پذیرفته‌اند و در کنار هم بازی و مشارکت را تجربه می‌کنند.
چهارشنبه, ۴ تیر
برونو، موش خرمایی، پس از بیدار شدن از خواب زمستانی به جست و خیز می پردازد و سرانجام خسته در گودالی به خواب می رود.
چهارشنبه, ۴ تیر