بلندخوانی کتاب «خفاش دیوانه» در طبیعت

آنچه می‌خوانید بلندخوانی کتاب «خفاش دیوانه» نوشته جین ویلیس با ترجمه معصومه انصاریان است که با همکاری مربیان یکی از مراکز زیر پوشش «با من بخوان» در طبیعت به اجرا درآمده است.

  • تاریخ: شنبه شهریورماه ۱۳۹۶
  • برنامه «با من بخوان» در کتابخانه استاد هه ژار، روستای ربط استان آذربایجان غربی
  • نوع فعالیت: بلندخوانی کتاب «خفاش دیوانه» در طبیعت
  • گروه سنی کودکان: کودکان ۷ تا ۹ سال عضو کتابخانه

 

بلندخوانی کتاب خفاش دیوانه

 

همراه بچه‌ها به پارک بهاران، جنب کتابخانه استاد هه‌ژار رفتیم تا افزون بر کتابخوانی در طبیعت، در فضای خارج از کتابخانه نیز فرهنگ کتابخوانی را اشاعه کنیم. بلندخوانی کتاب خفاش دیوانه را در فضایی سبز و بانشاط برای بچه‌ها آغاز کردم. بچه‌ها با شور و علاقه به داستان گوش می‌دادند و از دیدن تصویرهای آن لذت می‌بردند.

به میانه داستان رسیده بودیم که کتاب را کنار گذاشتم و از بچه‌ها خواستم خودمان را مانند خفاش وارونه آویزان کنیم و به اطرافمان نگاه کنیم، ببینم که آیا ما هم دور و بر خودمان را مثل خفاش نگاه می‌کنیم؟ چند تا از بچه‌ها مانند خفاش خود را از آلاچیق و تنه درخت آویزان کردند و برای دیگر دوستانشان این تجربه را تعریف می‌کردند. در پایان داستان، بچه‌ها را با چگونگی زندگی کردن خفاش، تولید مثل، رنگ و مکان زندگی آن آشنا کردم.

  • خرید کتاب «خفاش دیوانه»

 

خفاش دیوانه

 

بلندخوانی در طبیعت

 

«با من بخوان» در استان آذربایجان غربی

تعدادی از کتابخانه‌های زیر نظر انجمن حامی در استان آذربایجان غربی در خردادماه سال ۱۳۹۶ با شرکت در کارگاه‌های بلندخوانی و فضاسازی با من بخوان، به گروه کتابخانه‌های کودک‌محور با من بخوان پیوستند که کتابخانه استاد هه‌ژار یکی از این گروه کتابخانه‌ها بود.

 

Submitted by editor71 on