جشنواره نوروزی «عید و کتاب» فروشگاه کتاب هدهد برگزار می‌شود

فروشگاه کتاب هدهد، جشنواره‌ی «عید و کتاب» را به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۶ با معرفی بسته‌های کتاب‌های باکیفیت به همراه تخفیف و بسته‌بندی ویژه برای تمامی گروه‌های سنی و مادران برگزار می‌کند.

جشنواره «عید و کتاب» فروشگاه کتاب هدهد با هدف آشناسازی کودکان و نوجوانان با کتاب‌های باکیفیت و ترویج کتابخوانی میان این گروه‌های سنی، از بزرگسالان دعوت می‌کند، نوروز ۹۶ با هدیه دادن کتاب به کودکان و نوجوانان، آنان را به خواندن هر چه بیشتر کتاب مناسب تشویق کنند.

در همین راستا، بسته‌های ویژه‌ی فروشگاه کتاب هدهد برای گروه‌های سنی صفر تا ۲ سال، ۳ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال، ۱۳ سال به بالا و مادران نوزادان و نوپایان و همچنین مادران باردار در نظر گرفته شده است. هر یک از بسته‌ها شامل تعدادی کتاب‌های باکیفیت در بسته‌بندی و تخفیف ویژه است که به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

فروشگاه کتاب هدهد، مرجعی از بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. هدف این فروشگاه، افزون بر کارشناسی و گزینش آثار و کتاب‌های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان، در دسترس گذاشتن آن‌ها به دو روش خرید حضوری و خرید آنلاین، برای این گروه سنی و مربیان، آموزگاران، پدران و مادران، مروجان کتاب و سایر مخاطبان علاقه‌مند است. همچنین این فروشگاه در کنار آثار مربوط به کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای کارشناسی‌شده از کتاب‌های بزرگ‌سالان مربوط به حوزه‌ی ادبیات کودکان و آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان را گردآوری کرده است که به بالا بردن سطح فرهنگ و مطالعات کودکی کمک کند.

جشنواره «عید و کتاب» فروشگاه کتاب هدهد از صبح روز یکشنبه، نخستین روز اسفندماه ۱۳۹۵ آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۶، آخرین روز تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ی این بسته‌ها در نظر داشته باشند، ارسال بسته‌های کتاب نوروزی و خرید حضوری از کتاب‌فروشی هدهد، تنها تا ۲۵ اسفندماه ممکن خواهد بود و پس از این تاریخ، سفارشات ثبت خواهند شد و ارسال آنان از ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه‌ی بسته‌های نوروزی کتاب هدهد می‌توانید به سایت www.hodhod.com مراجعه کنید یا با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرید.

 

 

Submitted by editor71 on