با موزه کودکان استپینگ استون به دنیای هنر قدم بگذارید

عنوان لاتین:
Step Into Art™ at Stepping Stones Museum for Children

آیا کودکانتان تا به حال خواسته‌اند که نمایشگاهی از آن خود برپا کنند، در ایستگاه کامپیوتری صورت خودشان را بکشند، در نمایشگاه به جست‌وجو میان آثار هنری بپردازند و تخیلشان را با خلق کردن تعداد زیادی عکس و شکل در یک پازل تصویری سه بعدی رها کنند؟ کودکان می‌توانند مانند تجربه‌ها و بیشتر را با قدم گذاشتن داخل قاب نفاشی‌های معروف و تجربه کردن هنر در یک قاب داشته باشند. در موزه کودکان استپینگ استون به دنیای هنر قدم بگذارید.

 

موزه کودکان استپینگ استون

 

کودکان با داخل شدن به یک قاب بزرگ، پا به نمایشگاه می‌گذارند و بدین ترتیب وارد دنیایی می‌شوند که هنرمندان بزرگ آن را آفریده‌اند. هر اثر به شکلی سه بعدی، سنسوردار و در فضایی بازآفرینی شده است که کودکان بتوانند در آن راه بروند. این فضا شامل یک چاپ از کار اصلی هنرمند و حقایقی مهم درباره زندگی آن هنرمند و شیوه کاری وی می‌شود.

 

موزه مخصوص کودکان

 

در نمایشگاه دو زبانه موزه کودکان استپینگ استون چهار نقاشی وجود دارند که تجربه فرهنگی متفاوتی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد. به عنوان نمونه، نقاشی «شام برای خرمن‌کوب‌ها» اثر گرنت وود، به کودکان راجع به زندگی روستایی در آستانه تغییر قرن می‌آموزد. کودکان می‌توانند از مرغ و تخم مرغ‌ها نگه‌داری کنند، در آشپرخانه غذا آماده کنند، میز غذا را بچینند، از خوردن یک شام لذت ببرند و لباس‌های بافت‌دار کشاورزان را جابه‌جا کنند. از جزئیات این نقاشی می‌توان به خط آفتاب‌سوختگی روی پیشانی کشاورزان و ساعت غذا خوردنشان اشاره کرد.

 

موزه هنری

 

در کمپ محبوب دریاچه اوهارا، بازدیدکنندگان به صخره‌های کانادا در حدود سال ۱۹۱۶ و نقاشی جان سینگر سارجنت از این دریاچه برده می‌شوند. کودکان می‌توانند داخل یک چادر بخزند و ادوات چادر را مانند آنچه سارجنت استفاده کرده است، تجربه کنند. پس از وانمود به پختن یک غذا روی آتش اردوگاه، کودکان می‌توانند دور آتش داستان بگویند و شکل‌هایی را در یک قاب مغناطیسی جابه‌جا کنند تا نشان دهند که تصویر یک اردوگاه امروزی می‌تواند به چه شکلی باشد.

 

موزه مخصوص کودکان

 

«مرغ بزرگ» از کلمانتین هانتر یک ادای احترام به معروف‌ترین هنرمند زن لوییزیانا و تمثال هنر قومی این منطقه است که در موزه کودکان استپینگ استون به نمایش درآمده است. کلمانتین هانتر به وسیله تلفیق کردن قسمت‌های مختلف بدن، حیوان‌های خیالی می‌سازد مانند «گوسترز» هانتر. کودکان و بزرگسالان می‌توانند در این بخش، ارابه را با کتان پر کنند و پشت افسار خروس بزرگ بنشینند و بارشان را به شهر ببرند.

 

کلمانتین هانتر

 

مرغ بزرگ در موزه

 

با سفر کردن به مرز‌های جنوبی به اثر «جشنواره ذرت» از دیه‌گو ریورا در ساختمان وزارت آموزش در مکزیکوسیتی می‌رسیم که روز جشن را نشان می‌دهد. کودکان می‌توانند مانند تجربه یکی از نقاشی‌های دیواری ریورا، تزئینات هیجان‌انگیز خود را همچون گل‌ها و روبان‌ها مانند حلقه‌های گل در خود نقاشی، روی برج گل و یک ساختمان دیواری مینیاتوری نصب کنند.

 

موزه کودکان استپینگ استون

 

استپینگ استون

 

در رابطه با موزه کودکان استپینگ استون

موزه کودکان استپینگ استون موزه‌ای برنده جایزه، خصوصی و ناسودبر است که متعهد به پهناور و غنی کردن زندگی کودکان و خانواده‌ها است.

 

 

برگردان:
مهگل محمدی
Submitted by editor71 on