روز جهانی کودک مبارک

امروز ۲۹ آبان برابر با ۲۰ نوامبر، روز جهانی کودک (Universal Children’s Day) است. در سال ۱۹۵۴، سازمان ملل متحد ۲۰ نوامبر را به عنوان روز جهانی کودک انتخاب کرد و از آن زمان هر سال این روز برای بالا بردن همبستگی و آگاهی میان کودکان و بهبود رفاه آن‌ها جشن گرفته می‌شود.

۲۰ نوامبر در روزشمار کودکی روز مهمی است؛۲۰ نوامبر سال ۱۹۵۹ اعلامیه حقوق کودک و ۲۰ نوامبر سال ۱۹۸۹ پیمان نامه حقوق کودک تصویب شد.

 روز جهانی کودکان برای هر یک از ما نقطه شروع الهام‌بخشی است برای این که درباره حقوق کودکان گفت و گو و آن را ترویج و از اقداماتی که دنیایی بهتر برای کودکان می‌سازد، پشتیبانی کنیم.

اگر علاقمند هستید که در برگزاری این روز مشارکت داشته باشید، کتابک کتاب «حقوق کودک را بشناسیم و با آن زندگی کنیم» را به کسانی که با کودکان سر و کار دارند به ویژه آموزگاران و مربیان پیشنهاد می‌کند. کتاب «حقوق کودک را بشناسیم و با آن زندگی کنیم» با فعالیت‌های جذاب دانش‌آموزان دبستان و دبیرستان را با حقوق‌شان آشنا می‌کند. 

علاقمندان می‌توانند برای خرید کتاب «حقوق کودک را بشناسیم و با آن زندگی کنیم» و کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه کتاب هدهد واقع در خیابان یوسف آباد، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، بعد از درمانگاه فاطمه الزهرا، بعد از خیابان فراهانی‌پور، پلاک ٢۶ مراجعه کنید یا با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرید. 

کتاب حقوق کودک را بشناسیم و باآن زندگی کنیم

 

نویسنده
شبنم عیوضی
Submitted by editor3 on