فراخوان مقاله برای بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

فراخوان ارایه مقاله به بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

در فراخوان بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شش محور موضوعی و ۱۶ موضوع برای مقاله‌نویسی تعیین شده است.

«قصه‌ و پرورش تفکر»، «روش‌ها و رویکردهای قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رویکردهای نقد ادبی»، «قصه، مخاطب‌شناسی و ادبیات عامیانه»، «قصه‌گویی و سلامت جسمی و روحی» و «قصه‌گویی و ارتباط فرامرزی» شش محور موضوعی اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در محور موضوعی «قصه و پرورش تفکر» با چهار موضوع «قصه‌گویی و پرورش انواع هوش»، «قصه‌گویی و پرورش تفکر فلسفی»، «قصه‌گویی و پرورش تفکر مراقبتی» و «قصه‌گویی و پرورش تفکر مشارکتی» و همچنین در محور «روش‌ها و رویکردهای قصه‌گویی» با دو موضوع «قصه‌گویی با روش‌ها و رویکردهای نوین» و «قصه‌گویی و زبان‌آموزی» مقاله‌های خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

در همین حال، برای ارایه مقاله در محور موضوعی «قصه‌گویی و رویکردهای نقد ادبی» سه موضوع‌ «روایت‌شناسی و روایت‌پژوهی قصه»، «قصه‌گویی و نشانه‌شناسی» و «قصه‌گویی و جامعه‌شناسی» و همچنین در محور موضوعی «قصه، مخاطب‌شناسی و ادبیات عامیانه» سه موضوع «قصه‌های فولکلور و ادبیات عامیانه»، «مخاطب‌شناسی قصه‌ها» و «بهره‌گیری نقالی و پرده‌خوانی در قصه‌گویی» درنظر گرفته شده است.

بر همین اساس در محور موضوعی «قصه‌گویی و سلامت جسمی و روحی» سه موضوع «قصه‌گویی و مهارت‌های زندگی»، «تأثیر قصه‌گویی بر جنبه‌های مختلف رشد و فرایند آن» و «قصه‌گویی و ارتقای سلامت روان» و محور موضوعی «قصه‌گویی و ارتباط فرامرزی» یک موضوع‌ «قصه‌گویی، تبادل فرهنگی و تعاملات بین‌المللی» تعیین شده است.

مهلت ارسال آثار به این بخش ۳۰ مهر، داوری و زمان اعلام نتیجه ۱۵ تا ۲۰ آبان ۱۳۹۸ تعیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir گاه‌شمار هر بخش را به طور جداگانه دریافت کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۹۷۱۳۶۳ -۰۲۱ تماس بگیرند.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون هم‌زمان با شب یلدا با شعار «آینده ساختنی است» برگزار خواهد شد.

فراخوان مقاله قصه گویی کانون

 

Submitted by editor3 on