فهرست کتابک به مناسبت روز جهانی جوک (لطیفه)، ۱۰ تیر

۱ جولای برابر با ۱۰ تیر «روز جهانی جوک» است. این مناسبت روزی است برای  لبخند زدن، خندیدن و تفریح کردن. خنده بهترین دارو است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. خنده می‌تواند به محافظت از شما در برابر تأثیرات مخرب استرس، کاهش درد، تقویت خلق و خو و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. هیچ چیز به اندازه خنده برای بازگرداندن تعادل به بدن و ذهن به این شکل قابل اعتماد و سریع نیست. شوخ طبعی شما را هوشیارو متمرکز نگاه می‌دارد. همچنین به شما کمک می‌کند زودتر ببخشید و خشم را نیز از بین ببرید. روز جهانی جوک را می‌توان فرصتی عالی برای شناخت اهمیت شوخ‌طبعی و خنده در زندگی و مبارزه با عوامل استرس‌زای روزانه به منظور سلامت جسمی و روانی دانست.

کتابک برای روز جهانی جک (لطیفه) کتاب‌های زیر را به شما معرفی می‌کند:

روز المر/ برای ۱ تا ۵ سال/ (معرفی کتاب روز المر/ خرید کتاب روز المر)

آب و هوا با المر/ برای ۱ تا ۵ سال/ (معرفی کتاب آب و هوا با المر/ خرید کتاب آب و هوا با المر)

رنگ‌های المر/ برای ۱ تا ۵ سال/ معرفی کتاب رنگ‌های المر/ خرید کتاب رنگ‌های المر)

دوستان المر/ برای ۱ تا ۵ سال/ (معرفی کتاب دوستان المر/ خرید کتاب دوستان المر)

چه کسی با لودی شوخی ‌می‌کند؟/ برای ۳ تا ۷ سال/ (معرفی کتاب چه کسی با لودی شوخی ‌می‌کند؟/ خرید کتاب چه کسی با لودی شوخی ‌می‌کند؟)

شوخی‌های لودی ـ ماجراهای لودی/ برای ۳ تا ۷ سال/ (معرفی کتاب شوخی‌های لودی ـ ماجراهای لودی/ خرید کتاب شوخی‌های لودی ـ ماجراهای لودی)

المر/ برای ۳ تا ۹ سال/ (معرفی کتاب المر/ خرید کتاب المر)

دوباره المر/ برای ۳ تا ۹ سال/ (معرفی کتاب دوباره المر/ خرید کتاب دوباره المر)

شوخی‌ها و مهربانی‌ها ـ قصه‌های من و بابام/ برای ۵ تا ۱۲ سال/ (معرفی کتاب شوخی‌ها و مهربانی‌ها ـ قصه‌های من و بابام/ خرید کتاب شوخی‌ها و مهربانی‌ها ـ قصه‌های من و بابام)

نویسنده
گروه کتابشناسی کتابک
پدیدآورندگان:
Submitted by editor69 on