جشنواره‌ی "خلاقیت و نوآوری"

كتابك

فرهنگسرای تفکر جشنواره یکروزه "خلاقیت و نوآوری" را در روز کتاب و کودک از هفته کتاب و كتابخوانی (از ۲۱ تا ۲۹ آبان) برای کودکان و نوجوانان برگزار میکند.

 

 

این فرهنگسرا از نویسندگان و اهالی قلم، تصویرگران و ناشرانی که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کنند دعوت کرده تا آخرین محصولات فرهنگی تولیدی و آثار چاپ شده خود را به نمایش بگذارند.

تقدیر از آثار صوتی تولید شده درحوزه کودک و نوجوان، شامل نوارهای قصه و ترانه و گویندگان، قصه گوها، آهنگسازان و شاعران این آثار از برنامه های دیگری است که از طرف این فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.

وفا برهانی- مسئول روابط عمومی فرهنگسرای تفکر- به دعوت از پیشکسوتان حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: "ما برای بهتر برگزار شدن این روز با انجمن های نویسندگان و تصویرگران ارتباط برقرار کرده‌ایم واز نویسندگان و تصویرگران قدیمی دعوت کرده‌ایم تا به کمک آن‌ها آن دسته از فعالانی که در این حوزه تلاش می کنند، اما صاحب نام نیستند تقدیر به عمل آوریم"

در این روز، کودکان و نوجوانان می توانند نویسندگان و تصویرگران کتاب هایشان را از نزدیک ببینند، با آن ها گفتگو کنند و در جریان آخرین دستاوردهای فرهنگی و ادبی حوزه کودک و نوجوان قرار گیرند.

برهانی به نقش مهم مخاطب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: "ناشران و پدیدآورندگان ما باید این فرصت ها را غنیمت شمارند تابتوانند از نزدیک با مخاطبان خود روبرو شوند و احساس آنها را در رابطه با اثر یا آثار خود دریابند و نقاط ضعف و قوت آثار خود را بشناسند."

فرهنگسرای تفکر در انتهای شهرزیبا. کوی شهران. بعد از زیرگذر بزرگراه همت قرار دارد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۳۰۴۹۷۹ تماس بگیرند.

Submitted by editor6 on