جشن بزرگ دوستان كتاب در فرهنگسرای تفکر

جشن بزرگ دوستان كتاب همزمان با شانزدهمین هفته كتاب و كتابخوانی با هدف ترويج فرهنگ كتابخوانی درمیان کودکان و نوجوانان و معرفی و انتخاب بهترين دوستداران كتاب در فرهنگسرای تفكر برگزار می‌‌شود. 

 این مراسم با همت كتابخانه شيخ هادی نجم‌آبادی ( کتابخانه فرهنگسرای تفکر) و با حضور نویسندگان و شاعران کتاب‌های کودکان و نوجوانان ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی فرهنگسرای تفكربه تقدير از برترين‌ها در زمينه‌ كتابخوانی، كتابداری و تاليف كتاب اشاره کرد و گفت:" تجليل از خردسال‌ترين، سالمند‌ترين و قديمی‌ترين اعضای كتابخانه این فرهنگسرا نیز از ديگر بخش‌های جشن بزرگ دوستان كتاب است."

در اين جشن قرار است مصطفی رحماندوست، ناصر کشاورز، شکوه قاسم نیا، اسداله شعبانی و هوشنگ مرادی کرمانی در ارتباطی مستقیم با کودکان و نوجوانان، با نظر ودیدگاه مخاطبین آثار خود از نزدیک آشنا شوند.

در اين مراسم از پنج نفر از پديد آورندگان كتاب های کودکان و نوجوانان نیز با رويكرد مخاطب‌پذيری به انتخاب کودکان تجليل خواهد شد.

در جشن بزرگ دوستان كتاب به ارائه كنندگان بهترين ايده‌ها در زمينه كتاب و كتابخوانی نيز لوح تقدير و جوايزی اهدا خواهد شد. افرادی که مایل به شرکت در این بخش باشند باید ايده‌های خود را تا قبل از برگزاری مراسم در بانك ايده‌های شهروندی فرهنگسرای تفكر ثبت کنند.

فرهنگسرای تفكردرشهر زيبا ،کوی شهران، پايين‌تر از فلكه دوم، ابتدای زير گذر شهران، قراردارد.

 علاقه مندان جهت كسب اطلاع بيشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن های ۴۴۳۰۴۸۵۸، ۴۴۳۳۲۶۳۶ تماس بگيرند.

Submitted by editor6 on