من و اسباب بازی‌هایم

نمايشگاه مسابقه بين‌المللی نقاشی کودکان، با موضوع "من و اسباب بازی‌هایم" ۲۷ آبان در مركز آفرينش‌های فرهنگی و هنری كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد. 

 پوستر جشنواره بین المللی نقاشی "من و اسباب بازی هایم

کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۲ سال از سراسر جهان برای شرکت در این مسابقه از اسباب بازی‌هایشان نقاشی کشیدند.
 ۲۰۰۳۰ اثر از کشورهای هندوستان، سريلانكا، تايلند، اتيوپی، افغانستان، بلاروس، پاكستان، لهستان، بلغارستان، سودان، امارات متحده، لبنان، رومانی، روسيه و مجارستان و ۲۵ استان ایران در اين مسابقه شرکت کردند كه پس از داوری اولیه ۹۵۵ اثر به مرحله نهايی راه يافت. 

جواد ارجمند فر - مدير مركز آفرينش‌های فرهنگی و هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - ، با ارايه گزارشی گفت: ازمجموع آثاری که به دبیرخانه کانون رسید، هيأت داوران اين دوره ۴۲ اثر را شايسته مدال طلا، ۶۷ اثر را شايسته مدال نقره ۹۰ اثر را شايسته مدال برنز دانستند و قرار است به ۳۹۷ اثر نیز ديپلم افتخارداده شود.

 
مراسم افتتاحیه جشنواره
نقاشی، كلاژ (تکه چسبانی)، صورتك‌سازی و نمايش فيلم از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

 ارجمند فر به مراسم اهدای جوايز به برگزيدگان، كه ۷ آذرماه برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: "بولتنی از نقاشی كودكان و نوجوانانی كه مدال‌های طلا، نقره و برنز دريافت كرده‌اند، آماده چاپ است که در روز مراسم توزیع خواهد شد."

نمايشگاهی از آثار برگزيدگان، از ۲۷ آبان تا ۱۰ آذر از ساعت ۹تا ۱۷ در این مركز داير خواهد بود.
مركز آفرينش‌های فرهنگی و هنری كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکتر فاطمی. خیابان حجاب. جنب هتل لاله قرار دارد.
Submitted by editor6 on