دومین جشنواره موسیقی معلولان (مهر آوا)

دومین جشنواره موسیقی معلولان به همت بنیاد آفرینشهای فرهنگی هنری سازمان بهزیستی کشور از یازدهم تا سیزدهم آذر ماه در فرهنگسراهای ارسباران، بهمن و شفق برپا می‌شود.

 

 این جشنواره در دو بخش رقابتی و جنبی شامل موسيقی سنتی، تلفيقی، نواحی، كلاسيك، پاپ و سرود به صورت تك‌نوازی يا گروه نوازی برگزار خواهد شد

علی‌اكبر شكارچی -نوازنده كمانچه و يكی از اعضای هيئت داوران اين جشنواره- گفت: "درست است كه مسئولان برای برگزای يك جشنواره برای اين قشر از جامعه دير اقدام كرده‌اند، اما مهم اين است كه اين اتفاق افتاده و با حضور اين افراد و جاری شدن هنرشان علاوه بر اينكه ذوق و استعدادشان شكوفا می‌شود، هنرنمايی‌شان برروی مخاطب و جامعه هنری بسيار تأثيرگذار خواهد بود".

 قرار است در دومين جشنواره موسيقي معلولان (مهرآوا) از ۴ پيشكسوت معلول از جمله علي جعفريان نوازنده ويلن از شيراز ، نصرالله شيرين آبادي نوازنده ويلن از تهران،يعقوب صحاف نوازنده پيانو از مشهد و كريم جعفرخاني نوازنده تار از قزوين تقدير شود.

در اين جشنواره ۱۳ استان مختلف از سراسر كشور حضور دارند كه بيشترين حضور را به ترتيب تهران، كرمان، هرمزگان، مازندران و اصفهان دارد.

مراسم اختتاميه جشنواره ۱۴ آذر ساعت ۹ صبح در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

Submitted by editor6 on