محدثه گودرزنیا

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با محدثه گودرزنیا را مشاهده کنید.

«دختری به نام لاک‌پشت» داستان دختر یازده ساله‌ای به نام لاک‌پشت است که مجبور می‌شود از مادرش جدا شود و پیش بستگانش زندگی کند. داستان چالش‌های زندگی لاک‌پشت و چگونگی غلبه‌اش بر آن‌ها را روایت می‌کند.
چهارشنبه, ۲۴ شهریور
کتاب «سرزمین دختران فراموش شده» داستان واقعگرای دو خواهر است که با نامادری خود زندگی می‌کنند. این خانواده از فیلیپین به امریکا مهاجرت کرده‌اند و بچه‌ها در شرایط سختی به سر می‌برند.
دوشنبه, ۲۵ آذر
کتاب «آتشفشان آزمایشگاه» داستان بی‌کله خطر کردن است و مشارکت.
دوشنبه, ۲۸ مرداد
کتاب «رییس آزمایشگاه» داستانی است که می‌خواهد به این سوال پاسخ بدهد: رقابت بهتر است یا داستان رفاقت؟ زور گفتن بهتر است یا از ته قلب آواز خواندن؟
چهارشنبه, ۱۶ مرداد
در کتاب «بدبوترین روز در باغ وحش» دفع فاضلاب در باغ‌وحش میلتون میدو آغاز یک ماجرای پیچیده و در هم دیگر است که همه را از رییس باغ وحش تا مراقبان جانوران و خود جانوران درگیر خود می‌کند.
یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت
هر بار رخدادی در باغ‌وحش میلتون میدو آغاز یک دنیا رخداد پیچیده و در هم دیگر است که همه را از رییس باغ وحش تا مراقبین جانوران تا جانوران درگیر خود می‌کند. در کتاب «شلوغ‌ترین روز در باغ وحش» ایده به ظاهر آسان مدیر باغ‌وحش تبدیل به یک به‌هم ریختگی بزرگ می‌شود.
شنبه, ۲۸ اردیبهشت
در کتاب «سردترین روز در باغ وحش» سیستم گرمایشی باغ‌وحش میلتون میدو خراب می‌شود و همه با کمک هم باید این مشکل را به شکلی حل کنند.
چهارشنبه, ۲۵ اردیبهشت
 کتاب «اژدهای آزمایشگاه» داستان هم‌دلی‌ست؛ مهربانی کردن، وقتی بقیه مهربان نیستند.
دوشنبه, ۲۹ بهمن