فاطمه سرمشقی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با فاطمه سرمشقی را مشاهده کنید.

کتاب «ماشین‌سواری»، مانند بیشتر داستان‌های فیلی و فیگی روی موضوع دوستی و روابط دوستانه تأکید دارد و با قصه‌ای جدید قصد دارد اهمیت آن را به مخاطب کودک خود یادآوری کند.
چهارشنبه, ۲۳ مرداد
کتاب «مهمانخانه‌ی قاچاقچی‌ها»، داستان پسرکی چینی به نام مایلو است که همراه پدر و مادر ناتنی‌اش در هتلی زندگی می‌کند که در واقع عمارتی بزرگ و قدیمی است که در کنار تپه‌ای در ورودی یک بندرگاه قرار دارد.
سه شنبه, ۴ تیر
کتاب «غافلگیربازی!» داستانی دیگر از فیلی و فیگی است که این‌بار مخاطبِ کودک را هم مانند خودشان غافلگیر می‌کنند. داستان با تماشای بازی سنجابی شروع می‌شود که قصد دارد دوستش را غافلگیر کند. او پشت تخته سنگی پنهان می‌شود و همین که دوستش از راه می‌رسد جلوی او می‌پرد و غافلگیرش می‌کند. سنجاب‌ها از این بازی خوششان می‌آید و می‌روند تا باز همدیگر را غافلگیر کنند.
دوشنبه, ۱۳ خرداد
کتاب «من قورباغه‌ام تو چی؟» یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی است که به همراه تصویرهای زیبا و جذاب ذهن مخاطب کودکِ خود را با یکی دیگر از مفاهیم ظاهرا ساده اما در عین حال پیچیده و مهمی آشنا می‌کند که هر انسانی از کودکی تا بزرگسالی با آن درگیر است.
چهارشنبه, ۱ خرداد
«ما توی کتابیم!» از مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی است که این بار خواننده را با یک موقعیت بسیار شگرف و هیجان‌انگیز روبه‌رو می‌کند.
دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت
 کتاب «تربچه خانم» قصه تربچه خانم بامزه و مهربانی است که جلوی خانه‌اش یک باغچه نقلی دارد. در این باغچه تربچه‌های نقلی می‌کارد، از پنجره به آنها نگاه می‌کند و با خودش فکر می‌کند: بهتر است اول بروم تربچه‌ها را بچینم یا یک کم همین‌جا پشت پنجره بشینم و باغچه را تماشا کنم؟
سه شنبه, ۲۰ فروردین