جین ویلیس

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با جین ویلیس را مشاهده کنید.

«بچه باتلاق» با کمک گرفتن از تخیل و روندی جادووار، نشان می‌دهد دوست داشتن واقعی چه معنایی دارد و این که هرکس نیاز دارد در جایی زندگی کند که برایش خوب است و به آن‌جا تعلق دارد.
یکشنبه, ۲۲ فروردین
کتاب «برای بوآ چی آوردی؟» داستان بامزه و شیرین یک بچه بوآست که که با هدایایی که دوستانش برای تولدش می‌آورند می‌فهمد دوستانش چندان به ویژگی‌های او توجه نمی‌کنند.
دوشنبه, ۱۴ مهر
در کتاب «قول بچه قورباغه» کرم و بچه قورباغه عاشق سرتا پای هم شدند. کرم شد «رنگین‌کمان رنگی» بچه قورباغه و بچه قورباغه شد «مروارید سیاه» کرم.
شنبه, ۵ بهمن
کتاب «دارودسته ی خرگوش های جهنمی» داستان خرگوش کوچولوی بازیگوشی است که باید کارنامه نه چندان درخشانش را به پدر و مادر سختگیرش نشان دهد. او که خود را مستحق تنیبه و توبیخ نمی‌داند، تصمیم می‌گیرد به آن‌ها نشان دهد که چیزهای بدتری از نمره‌های نه چندان خوب هم وجود دارد. خرگوش کوچولو برای پدر ومادرش نامه‌ای می‌نویسد و اعلام می‌کند که از خانه فرار کرده و به دارودسته ی خرگوش های جهنمی پیوسته است، دمش را رنگ کرده، گوشش را سوراخ کرده و لباس چرم می‌پوشد، سیبیل‌هایش را نمی‌شوید و دیر وقت می‌خوابد و....
شنبه, ۱۴ دی
اسبی بود خیلی تنبل اما نه آنقدر تنبل که تمام روز یک جا بایستد! اما یک روز جمعه نه کشاورز نه زنش نه پسرش نه دخترش نه دوره گرد نه صاحب سیرک، هیچ کدام نتوانستند این اسب تنبل را وادار کنند که از جای خود بجنبد. سرانجام وقتی که صاحب سیرک او را به یک قصاب فروخت اسب فهمید که وقت فرار است.
شنبه, ۳ تیر