یوتا باوئر

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با یوتا باوئر را مشاهده کنید.

کتاب تصویری مجموعه‌ا‌ی به‌هم‌پیوسته و معنادار است. داستان، متن نوشتاری و تصویر در کنار یکدیگر روایت کتاب را پیش می‌برند. «یپه در راه» از بهترین و زیباترین کتاب‌های تصویری کودک است. آسترهای کتاب، در ابتدا و انتها، تصویری از مسیر حرکت یپه را نشان می‌دهد. این مسیر که با نشانه‌های متنی همراه شده، هیجان خواندن کتاب را دوچندان می‌کند. در هنگام خواندن داستان، با بازگشت به آستر و دیدن‌ آن، سفر پرچالش یپه را بهتر درک می‌کنیم.
سه شنبه, ۱۸ مرداد
کتاب «پادشاه کدوخیاری» داستانی است طنزآمیز درباره اقتدار پدران که کریستینه نوستلینگر در سال ۱۹۷۲ آن را نوشته است. این کتاب جایزه ادبی کودک و نوجوان آلمان را از آن خود کرده است.
شنبه, ۱۴ دی
کتاب «اِما در گردش» داستان خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالب داستانی آهنگین روایت شده است. کتاب «اِما در گردش» مخاطب نوزاد و نوپا را با موقعیت‌هایی ناخوشایندی که ممکن است در هنگام بازی و گردش پیش بیاید آشنا می‌کند.
سه شنبه, ۲۴ مهر
کتاب «اِما در باغ‌وحش» داستان خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالب داستانی آهنگین روایت شده است. در کتاب «اِما در باغ‌وحش» نوزاد و نوپا همراه با اِما، به باغ وحش می‌رود و با چند حیوان (شیر دریایی، پنگوئن، خرس، راسو، میمون و ببر) آشنا می‌شود.
سه شنبه, ۲۴ مهر
کتاب «فرشته پدربزرگ» داستانی است لطیف با طنزی ظریف درباره مرگ از یوتا باوئر تصویرگر آلمانی برنده جایزه هانس کریستین اندرسن سال ۲۰۱۰. در کتاب «فرشته پدربزرگ» پدربزرگی که بر روی تخت بیمارستان است، داستان زندگی‌اش را برای نوه‌اش تعریف می‌کند، از خوشی‌ها و ناخوشی‌هایی می‌گوید که از سر گذرانده است و از این که چقدر خوش‌شانس بوده است.
دوشنبه, ۲ مرداد
زفی دختری شش ساله و کلاس اول دبستان و کلمنز، برادربزرگترش، ده ساله است. زوفی در هر داستان با شیطنت هایش داستانی خنده دار و جذاب برای کودکان خلق می کند.
سه شنبه, ۱۹ فروردین
این کتاب درباره کنش‌ها و شیرین کاری‌های یک روز اِما از صبح تا شب است. نوزاد و نوپای شما از دیدن تصویر کنش های همسان خود و زبان موزون و شعر گونه آن لذت می‌برد و واژه‌های بسیار می‌آموزد. کتاب‌های مقوایی اِما شامل چهار کتاب درباره کارهای گوناگون خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالبی داستانی و زبانی موزون روایت می‌شود.
سه شنبه, ۶ اسفند
در این کتاب نوزاد و نوپا با کارهایی که اِما را خوشحال کرده است، آشنا می‌شود. کودک با حس شادی آشنا می‌شود و از خوشحالی اِما شاد می‌شود. کتاب‌های مقوایی اِما شامل چهار کتاب درباره کارهای گوناگون خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالبی داستانی و زبانی موزون روایت می‌شود.
سه شنبه, ۶ اسفند
در این کتاب نوزاد و نوپا با حس غمگین و ناراحت شدن آشنا می‌شود و باهمذات پنداری با شخصیت اصلی به آنچه برای اِما رخ می‌دهد، واکنش نشان می‌دهد. کتاب‌های مقوایی اِما شامل چهار کتاب درباره کارهای گوناگون خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالبی داستانی و زبانی موزون روایت می‌شود.
سه شنبه, ۶ اسفند
در این کتاب اما غذاهای گوناگونی می‌خورد و کودک مخاطب با نام این غذاها و تصویر آن‌ها آشنا می‌شود. رشد زبانی و رشد شناختی از هدف‌های این کتاب است. کتاب‌های مقوایی اِما شامل چهار کتاب درباره کارهای گوناگون خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالبی داستانی و زبانی موزون روایت می‌شود.
سه شنبه, ۶ اسفند