مایک گوردن

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با مایک گوردن را مشاهده کنید.

کودکان خردسال در سال‌های اولیه زندگی خود، احساسات گیج‌کننده بسیاری را تجربه می‌کنند. در کتاب «من ترسویم» از مجموعه کتاب «احساس‌های تو» به شناخت احساس ترس و وحشت – همان‌طور که توسط کودک تجربه می‌شود- و راهکارهای کنار آمدن با آن از نگاهی اطمینان‌بخش می‌پردازد؛ با رویکردی طنزآمیز علت ترسیدن آدم‌ها را بررسی می‌کند و بهترین راه رودررویی با آن موقعیت را از طریق محتوایی مناسب سن، بدون بزرگنمایی یا ترساندن کودک، نشان می‌دهد. 
یکشنبه, ۲۳ آبان
کتاب بندپایان چندش‌آور از مجموعه کتاب‌های پر از دانش و سرگرمی است که اطلاعات مفیدی درباره بندپایان، انواع آن‌ها، ساختمان بدن، نحوه تغذیه، و تولیدمثل آن‌ها به مخاطب می‌دهد. همچنین درباره استتار بندپایان و محافظت آن‌ها از دشمنان‌شان توضیحاتی دیده می‌شود.
دوشنبه, ۱۹ تیر
کتاب دایناسورها در قالب کمیک استریپ درباره دایناسورها، انواع آن‌ها، ساختمان بدن، تغذیه و چگونگی دفاع و انقراض آن‌ها اطلاعاتی به مخاطب می‌دهد. ارایه اطلاعات در کتاب مستقیم و خلاقانه و هم چنین عنوان‌بندی شده است.
یکشنبه, ۷ شهریور
آیا تو هم مثل خیلی از بچه های دیگر از بعضی غذاها بدت می آید؟ آیا تو هم فقط چند جور غذای خاص را دوست داری؟ چرا بزرگترها می گویند بعضی از غذاها سالم نیستند، در حالی که خیلی هم خوشمزه اند؟ اگر آن ها را بخوریم چه می شود؟ 
شنبه, ۱۱ اردیبهشت