اکسل شفلر

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با اکسل شفلر را مشاهده کنید.

برهم‌خوردن روال عادی زندگی باعث عدم‌امنیت و آشفتگی ذهنی کودکان می‌شود و در ماه‌های اخیر، ویروس کرونا زندگی بچه‌های جهان را دگرگون کرده است. در این وضعیت، اگر والدین نتوانند دغدغه‌های ذهنی فرزندانشان را تشخیص بدهند و پاسخگویی مناسب نداشته باشند، کودکان در تنظیم هیجان و سازگاری با بحران دچار مشکل خواهند شد. والدین می‌توانند با گسترش دایره‌ی شناختی خودشان و انتقال درست اطلاعات به کودکان، گذر از این بحران را ساده‌تر کنند.
چهارشنبه, ۲۷ فروردین
کتاب‌های «حیوانات کله پای من ۱ و ۲» جانوران مختلف را با شعر و تصویر معرفی می‌کنند. اما این تنها کارکرد کتاب نیست. ساختار کتاب به شکلی است که کودک بازی‌گونه می‌تواند جانورانی جدید با نام‌هایی جدید بسازد که به رشد مهارت‌های زبانی‌اش کمک می‌کند.
سه شنبه, ۲۲ آبان
داستان کتاب «بچه‌ی گروفالو» در ادامه‌ کتاب «گروفالو» نوشته شده‌است. این داستان درباره‌ بچه گروفالویی است که پدرش به او هشدار می‌دهد به جنگل تاریک نرود چون یک موش گنده‌ بدجنس در کمین گروفالوها نشسته‌است.
یکشنبه, ۷ مرداد
کتاب «گروفالو» که هفده سال پیش منتشر شد، هم اکنون یکی از آثار کلاسیک ادبیات مدرن کودکان به شمار می‎رود و در میان کودکان بسیار محبوب است.
چهارشنبه, ۲۵ خرداد