هدا توکلی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با هدا توکلی را مشاهده کنید.

کتاب «دزدان دریایی و گندکاری در کارائیب» کتابی بامزه، ماجراجویانه و سرگرم‌کننده است. این کتاب در عین ‌حال حقایقی تاریخی را درباره‌ی دزدان دریایی واقعی بازگو می‌کند - نه آن‌هایی که در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌اید؛ حقایقی که از خواندنِ آن‌ها وحشت خواهید کرد!
سه شنبه, ۱۴ شهریور
کتاب «جشنواره بالا درختی اوا» جلد اول از دفترچه خاطرات جغد است. این داستان که در قالب دفترچه خاطرات نوشته شده است، کودکان را به کار گروهی تشویق می‎کند و در قالب داستان چند شگرد مدیریتی را به آن‌ها یاد می‌دهد. در کتاب «جشنواره بالا درختی اوا» اوا جغد کوچولو یک فکر بکر دارد. او می‌خواهد در مدرسه یک جشنواره بهاره راه بیندازد که در آن کلی برنامه‌های جالب مثل شیرین‌کاری، شیرینی‌پزی، مسابقه لباس‌های خوشگل و مسابقه نقاشی برگزار شود.
شنبه, ۲۱ مرداد
مجموعه «تام گیتس» داستان گرفتاری‌ها و دردسرهای یک پسربچه شیطان و خلاص شدن او از این مخمصه‌هاست که به شکل یادداشت‌های روزانه با زبانی طنز و تصویر روایت شده است.
دوشنبه, ۲۸ فروردین
داستان شهر موش کورها از سال‌ها پیش شروع شد. روزی موش کوری در یک چمنزار زیرِ زمین رفت. آن زیر مدتی طولانی‌ای تنها نماند و با گذشت زمان زندگی زیرزمینی را تغییر داد... کتاب «شهر موش کورها» به تاریخ صنعتی شدن و پیشرفت زندگی مدرن بر کره‌ی زمین و نیاز به برقراری تعادل بین توسعه و استفاده از منابع طبیعی با نقش آفرینی یک موش کور می‌پردازد.
دوشنبه, ۹ اسفند