رونه راندال

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با رونه راندال را مشاهده کنید.

«گالی گِلی» نام اسب آبی است که به همراه دیگر اسب‌های آبی در رودخانه‌ای نزدیک یک جنگل زندگی می‌کند. اسب‌های آبی در رودخانه زندگی می‌کنند و رودخانه هرآنچه اسب‌های آبی لازم دارند به آن‌ها می‌دهد. گِل برای غلط‌ زدن در آن، غذا و آب و محیطی مناسب برای زندگی.
سه شنبه, ۲۴ خرداد
«غری‌غرشی» کتابی است درباره‌ی بچه‌شیری که در جنگل با خانواده‌اش زندگی می‌کند. اما به نظر می‌رسد که این بچه‌شیر تنبل است و از خوابیدن خیلی خوشش می‌آید. در طول داستان، خانواده‌ی بچه‌شیر تمام آموزشی را که لازم دارد به او می‌دهند. او نیز آموزش‌های لازم را دریافت می‌کند اما خواب‌آلود است. به مرور در داستان شاهد بزرگ ‌شدن و رشد بچه‌شیر هستیم.
یکشنبه, ۲۲ خرداد
این کتاب درباره مواد غذایی سالم مانند غلات، لبنیات، تخم مرغ، نان و... به مخاطب اطلاعات می دهد. هم چنین به مخاطب می آموزد که کاربرد این موادغذایی چیست. هر بخش کتاب با یک پرسش برانگیزاننده آغاز می شود و مخاطب را به خواندن کتاب تشویق می کند.
سه شنبه, ۳۱ تیر
این کتاب اطلاعاتی درباره مواد غذایی سالم از جمله سبزیجات، نان، گوشت، لبنیات و خواص آن ها به مخاطب می دهد. مطالب در کتاب با یک پرسش آغاز می شود که این خود می تواند کنجکاوی مخاطب را تحریک و او را به خواندن کتاب برانگیزاند.
سه شنبه, ۳۱ تیر