زندگی‌نامه (بیوگرافی)

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با کتاب کودک درباره زندگی نامه (بیوگرافی) را مشاهده کنید.

زیر دسته بندی ها
کتاب «دزدان دریایی و گندکاری در کارائیب» کتابی بامزه، ماجراجویانه و سرگرم‌کننده است. این کتاب در عین ‌حال حقایقی تاریخی را درباره‌ی دزدان دریایی واقعی بازگو می‌کند - نه آن‌هایی که در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌اید؛ حقایقی که از خواندنِ آن‌ها وحشت خواهید کرد!
سه شنبه, ۱۴ شهریور
«من از شاعر بچه‌ها بودنم افتخارمندم!» این جمله‌ی جوره هاشمی است. شاعری که نزدیک به هفتاد و پنج سال است برای بچه‌ها ترانه و شعر می‌سراید. شاعری که مهرش مثل شعرهایش در دل کودکان تاجیکستان جاری ا‌ست.
دوشنبه, ۴ اردیبهشت
برای دهه‌ها است که کودکان فارسی زبان یا کودکانی که زبان فارسی  را می‌دانند، آثاری از هانس کریستین اندرسن نویسنده نامدار دانمارکی را می‌خوانند یا می‌شنوند. اما کم‌تر کودکی است که با زندگی او آشنا باشد. هانس کریستین آندرسن کجا به دنیا آمد؟ در کودکی زندگی‌اش چگونه گذشت؟ کجا آموزش دید، چه کارهایی کرد؟ پدرش یا پدربزرگ‌اش چه کاره بودند؟ چگونه نوشتن داستان‌های پریان را شروع کرد و در این راه چه دشواری‌هایی را پشت سر گذاشت؟ خودش چگونه مردی بود؟ روزها و سال‌ها را چگونه زیست؟   
شنبه, ۲۷ دی