مراسم افتتاحیه «هفته بلندخوانی» در شش مرکز «با من بخوان» در نقاط مختلف ایران برگزار می‌شود

مراسم افتتاح «هفته بلندخوانی» با شعار «بلند بخوان! یک کتاب، در هر زمان، در هر مکان!»، روز دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۶، در شش مرکز به نمایندگی از برنامه «با من بخوان» در نقاط مختلف ایران برگزار می‌شود.

این مراکز که مدت‌هاست برنامه «با من بخوان» را اجرا می‌کنند، اکنون به‌نمایندگی از موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان به عنوان طراح و مجری برنامه «با من بخوان»، مراسم افتتاحیه هفته بلندخوانی را در محل خود برگزار خواهند کرد و در این روز کتاب‌هایی را برای کودکان خود با صدای بلند خواهند خواند.

شش مرکز نماینده «با من بخوان» در هفته بلندخوانی

  • کانون نوید زندگی کوشا - استان تهران
  • خانه حمایتی آموزشی محمودآباد – استان تهران
  • مدرسه شهید عالی – آموزگار: جلیل بریچی - روستای رادوچاهی - زاهدان - سیستان و بلوچستان
  • دفتر انجمن دوست‌داران ادبیات کودک و نوجوان - ملک شهر – استان اصفهان
  • پیش‌دبستاتی سینا - مربی رقیه باقری - شهرستان خوسف - استان خراسان جنوبی
  • کانکس کتابخانه «با من بخوان» - سرپل ذهاب - استان کرمانشاه

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، روز دوم بهمن‌ماه، هم‌زمان با تولد نه‌سالگی سایت «کتابک»، تنها پایگاه مجازی ترویج کتابخوانی در ایران تا هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ را به‌عنوان «هفته بلندخوانی» نام‌گذاری کرده است. هدف این موسسه از اختصاص هفته‌ای به نام بلندخوانی، تاکید بر اهمیت آن، به‌عنوان بهترین روش تقویت گفتار کودکان و یکی از موثرترین شیوه‌های علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب است.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در فراخوان این هفته از همه کودکان و نوجوانان، پدران و مادران، آموزگاران، مربیان وکتابداران دعوت می‌کند تا در این هفته، در هر کجا که هستند، در جمع کودکان و نوجوانان کتابی را بلند بخوانند!

این موسسه همچنین هم‌زمان در دو مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک شفق) و سرای محله ساعی نیز افتتاحیه هفته بلندخوانی را با بلندخوانی کتاب‌هایی برای کودکان برگزار خواهد کرد که ورود برای عموم با هماهنگی قبلی به این برنامه آزاد خواهد بود.

 

شش مرکز

 

کلیدواژه:
Submitted by editor71 on