خبرهای هفته بلندخوانی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با خبرهای هفته بلندخوانی را مشاهده کنید.

زیر دسته بندی ها
یک هفته همه برای کودکان خواندیم! امسال نیز همانند سال‌های گذشته شماری از مدارس، مراکز، نهادها، آموزگاران، مربیان، کتابداران و ترویج‌گران، خانواده‌ها و مادران و پدران به دعوت ما برای پیوستن به هفته بلندخوانی پاسخ گفتند و با سهیم شدن کتاب‌های باکیفیت با کودکان و نوجوانان هفته‌ای پربار برای آن‌ها رقم زدند.
سه شنبه, ۲۵ بهمن
به هفته‌ی بلندخوانی (۲ تا ۸ بهمن ماه) نزدیک می‌شویم. امسال هم همانند سال‌های گذشته موسسه‌ی پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و برنامه‌ی «با من بخوان»، در آستانه‌ی بهمن ماه، دوستداران کودکان را به شرکت در هفته‌ی بلندخوانی فرامی‌خوانند و از همه‌ی مادران و پدران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مربیان، آموزگاران، کتابداران، نهادهای کودکی و گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی در سراسر کشور دعوت می‌کنند تا بار دیگر به هم بپیوندند و همه‌ برای کودکان بخوانند، بلند بخوانند:
دوشنبه, ۲۶ دی
همه برای تو می‌خوانیم! بلند می‌خوانیم!
چهارشنبه, ۲۹ دی
در خانه‌ با هم بخوانیم!
دوشنبه, ۲۹ دی
موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در هفته‌ی بلندخوانی همه‌ی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان را فرا می‌خواند: «با هم، بانگ پرشور و خوش‌آهنگِ داستان‌ها و ترانه‌‌ها را در زندگی جاری کنیم!»
چهارشنبه, ۲۵ دی
کتابخانه «با من بخوان» در کارخانه سازور سازه آذرستان، به‌مناسبت هفته بلندخوانی (۲ تا ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷) کارگاه بلندخوانی را ویژه خانواده‌های کارگران و کارمندان، ۵ بهمن‌ماه در محل این کارخانه برگزار کرد.
سه شنبه, ۲۳ بهمن
موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برای دومین سال پی‌درپی، ۲ تا ۸ بهمن‌ماه را با عنوان «هفته بلندخوانی» و با شعار «در چرخش روز و شب، بلند بخوان تا حال را دگر کنی!» جشن می‌گیرد.
یکشنبه, ۳۰ دی
مراسم افتتاح «هفته بلندخوانی» با شعار «بلند بخوان! یک کتاب، در هر زمان، در هر مکان!»، روز دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۶، در شش مرکز به نمایندگی از برنامه «با من بخوان» در نقاط مختلف ایران برگزار می‌شود.
یکشنبه, ۱ بهمن
موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان فهرست سازمان‌ها و کانون‌هایی را که به هفته بلندخوانی (دوم تا هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۶) پیوسته‌اند، اعلام کرد. این موسسه برای نخستین بار، دوم تا هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ را به‌عنوان هفته «بلندخوانی» اعلام کرده است تا با شعار «بلند بخوان! یک کتاب، در هر مکان، در هر زمان!»، بر اهمیت بلندخوانی برای کودکان و نوجوانان تاکید کند.
شنبه, ۳۰ دی
موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، دوم تا هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ را با شعار «بلند بخوان! یک کتاب، در هر مکان، در هر زمان!» به‌عنوان «هفته بلندخوانی» اعلام و فیلم معرفی آن را منتشر کرده است.
سه شنبه, ۲۶ دی
همراهان و همیاران عزیز، دوست‌داران بهروزی کودکان، شما را فرامی‌خوانیم که به حرکت همگانی بلندخوانی در دوم بهمن بپیوندید و تا هشتم بهمن‌ماه، هر روز دست‌کم ۱۵ دقیقه برای کودکان با صدای بلند کتاب‌های ادبیات کودک و نوجوان بخوانید. همچنین کودکان بزرگ‌تر را تشویق کنید که خود با صدای بلند برای کودکان همسال یا کوچک‌تر از خود کتاب بخوانند!
چهارشنبه, ۲۰ دی
موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، در فراخوانی، دوم تا هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ را با شعار «بلند بخوان! یک کتاب، در هر مکان، در هر زمان!» به عنوان «هفته بلندخوانی» اعلام کرد.
شنبه, ۹ دی