مسابقه نوشتن نامه به نویسنده و مترجم کتاب محبوب

انتشارات پیدایش مسابقه نوشتن نامه به نویسنده و مترجم کتاب محبوب را برگزار می‌کند. این انتشارات در قالب طرحی، فرصتی را برای مخاطبان فراهم کرده است تا برای نویسندگان و مترجمان مورد علاقه‌شان نامه ‌بنویسند و پاسخ آن را دریافت کنند.

در متن این فراخوان آمده است: «این رابطه یک سویه را تغییر دهید و احساسات و نظرات‌تان را با نویسنده یا مترجم کتابی که دوستش دارید در میان بگذارید. لازم نیست نویسنده خوبی باشید و کلمات قلمه سلمبه به نامه تان اضافه کنید. سخت نگیرید و باور کنید که از پسش برمیاید. کافی ست به نجوای ذهن و قلبتان گوش دهید. و مانعی بر سر راه کلمات نشوید و با خیالی آسوده بنویسید. می توانید از نویسنده یا مترجم محبوبتان سوال بپرسید، نظرتان را نسبت به کتابش بگویید از کدام قسمت کتاب بیشتر خوشتان آمده است یا ترجیح می‌دادید کدام قسمت نباشد. پایان کتاب را دوست داشتید یا دلتان می‌خواست جور دیگری به پایان برسد و از ترجمه کتاب راضی بودید و هر آنچه که دوست دارید با نویسنده یا مترجم محبوبتان در میان بگذارید، در این نامه بگویید!ما نامه‌رسان شما می‌شویم!»
 
شرایط ارسال نامه:

  • هر شخص تنها با یک نامه می‌تواند در مسابقه شرکت کند.
  • نامه‌ها باید از طریق تلگرام و به این آیدی @peydayeshpub ارسال شود.
  • حجم نامه‌ها حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۷۰۰کلمه باشد.
  • قبل از ارسال آثار مطمئن شوید که نسخه نهایی و ویرایش شده را ارسال می‌کنید.

هنگام ارسال آثار مشخصات زیر به این ترتیب ذکر شود:

  • نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس و نشانی دقیق محل سکونت
  • مهلت ارسال آثار از ۲۰ تا ۳۰ شهریورماه است.

نامه‌های برگزیده همراه با پاسخ نویسنده یا مترجم‌شان در خبررسان و خبرنامه فصلی نشر پیدایش و همچنین فضای مجازی (کانال و اینستاگرام) انتشار خواهد یافت.

شرکت برای عموم آزاد است‌.

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on