من از همه زیباترم

عنوان لاتین
C'est moi le plus beau

کتاب من از همه زیباترم داستانی است درباره ظاهربینی که امروزه گریبان‌گیر جامعه بشری شده است.

کتاب من از همه زیباترم داستان گرگ بدجنسی است که فکر می‌کند از همه زیباتر است. یک روز بهترین لباسش را می‌پوشد و در جنگل به راه می‌افتد و از «شنل قرمزی»، «سه بچه خوک»، «هفت کوتوله»، «سفید برفی» و بچه اژدها می‌پرسد که چه کسی از همه زیباتر است.

همه از ترس تایید می‌کنند که او از همه زیباتر است به جز بچه اژدهای شجاع. او لباس زیبای گرگ بدجنس را که مزاحم بازی او شده است با نفسش می‌سوزاند و از او می‌خواهد که مزاحمش نشود.

کتاب من از همه زیباترم داستانی کوتاه و خنده‌دار است که با الهام از قصه‌های کلاسیک نوشته شده است. پیش از خواندن کتاب من از همه زیباترم اطمینان حاصل کنید که کودکان با این قصه‌ها آشنا هستند.

کتاب من از همه زیباترم برای بلندخوانی و اجرای نمایش مناسب است.

درباره نویسنده و تصویرگر کتاب من از همه زیباترم

ماریو راموس (۱۹۵۸-۱۲۰۲) تصویرگری بلژیکی است. او که از کودکی به نقاشی کردن علاقه داشت، در رشته ارتباطات گرافیکی تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۳ زندگی خود را به عنوان یک تصویرگر شروع کرد.

ناشر دو کتاب اولش ورشکسته شد و این باعث شد که مدتی از نوشتن و تصویرگری کتاب کودک دست بکشد اما در سال ۱۹۹۱ دوباره به دنیای تصویرگری کتاب کودک بازگشت و در سال ۱۹۹۵ نخستین کتابش را منتشر کرد.

او نزدیک به سی عنوان کتاب برای کودکان نوشته و تصویرگری کرده است. کتاب من از همه زیباترم او به چندین زبان ترجمه شده است. از این نویسنده کتاب من چه قدر قوی هستم هم به فارسی ترجمه شده است.

کتاب من از همه زیباترم

برگردان
نوشابه امیری
تصویر اضافی
تهیه کننده
شبنم عیوضی
سال نشر
۱۳۹۵
ناشر
نویسنده
Mario Ramos, ماریو راموس
Submitted by editor on