مکعب‌های تصویری ویژه نوزادان روانه بازار شد

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان مکعب‌های تصویری ویژه نوزادان را طراحی و روانه بازار کتاب کودک کرد. مکعب‌های تصویری افزاری بسیار مناسب برای برانگیختن حس دیداری نوزادان به ویژه در ماه‌های نخست تولد است.

نوزاد در ماه‌های نخست زندگی خود از رنگ‌های پیرامون، تنها سایه‌هایی تار را می‌تواند تشخیص دهد که با تحریک اعصاب چشم به تدریج سیستم دیداری او رشد می‌کند. بهترین روش تحریک حس دیداری نوزاد استفاده از خط‌ها و طرح‌های سیاه و سفید یا رنگ‌های اصلی با کنتراست بالاست. پژوهشگران ثابت کرده‌اند که این تضادهای رنگی روی شبکیه نوزاد ثبت می‌شوند و قوی‌ترین سیگنال‌ها را به مغز نوزاد می‌فرستند.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان چند سالی است انتشار کتاب‌هایی همچون کتاب «خواندن با نوزاد و نوپا، چگونه به نوزاد و نوپای خود کمک کنیم تا دنیای واژه ها را کشف کند؟» و کتاب‌های مناسب نوزادان مانند «سلام دنیا» و «نگاه کن نگاه کن» و همچنین برگزاری کارگاه‌های خواندن با نوزاد تلاش می‌کند که خانواده‌های ایرانی را تشویق کند تا فعالیت خواندن را از بدو تولد با فرزندانشان آغاز کنند.

مکعب های تصویری ویژه نوزادان

مجموعه «نخستین کتابخانه من»، مجموعه «ِاِما»، «دانشنامه نوزاد و نوپا» دیگر آثار موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برای نوزدان است. این موسسه همچنین «دستنامه مادر و نوزاد» را منتشر کرده است که دست‌نامه‌ای است برای مادران و پدرانی که به زودی کودک‌شان به دنیا می‌آید یا تازه به دنیا آمده است. در این دست‌نامه مهم‌ترین اطلاعاتی که مادران و پدران جوان تا یک‌سالگی فرزندشان به آن نیاز دارند، گنجانده شده است.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان مکعب‌های تصویری را با قیمت ۲۹۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب کودک کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مکعب‌های تصویری می‌توانید با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرید یا به سایت www.hodhod.com مراجعه کنید.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
کشور:
ایران
Submitted by editor3 on