مهرنوش پارسانژاد

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با مهرنوش پارسانژاد را مشاهده کنید.

«گربه‌ای که تقلید می‌کرد» از مجموعه کتاب «قصه‌های دوست داشتنی» ماجرای دو دوست به نام‌های بلا و آناست. بلا که خیلی آنا را دوست دارد می‌خواهد کاملا در تمام کارها از او تقلید کند. اما آنا این کار را اصلا دوست ندارد.
سه شنبه, ۲ آذر
کتاب «بغل» در واقع دو داستان است که خلاف جهت یک‌دیگر در کتاب آغاز می‌شوند و درست در میان کتاب با یک بغل به هم می‌رسند. در حالی‌که لاک‌پشت و خارپشت هر دو روز سختی دارند، چیزی که هر دو عمیقا لازم دارند یک بغل است. بغل کردن اوضاع را بهتر می‌کند. اما تمام آن‌هایی که در اطرافشان هستند سرشان شلوغ‌تر از آن است که آن‌ها را بغل کنند.
دوشنبه, ۳ آبان
«درخت خاطره» داستانی لطیف با موضوع دوستی و غم از دست‌دادن دوست و زنده نگه‌داشتن خاطراتش است.  
سه شنبه, ۲ شهریور
تیلیِ کتاب تیلی و تانک فیل کوچولویی است که در یک گردش صبحگاهی در جنگل چیز عجیب و غریبی می‌بیند که مانند خودش خرطوم و دم دارد اما رنگ‌اش سبز است.
شنبه, ۲۱ اردیبهشت
با همه چی نام مجموعه ای از شعرهای شل سیلور استاین است که پس از مرگش منتشر شده است. این مجموعه شامل ۲۰۴ قطعه شعر است که رضی هیرمندی مترجم خوب ادبیات طنز به همراه مهرنوش پارسانژاد به فارسی برگردانده است. آثار شل سیلوراستاین اکنون از آثار کلاسیک ادبیات کودکان به شمار می آید و چندین نسل از کودکان آثار او را خوانده اند و از آن ها لذت برده اند. شعرهای این مجموعه هم همانند دیگر آثار استاین کودکان را تشویق به خیال پردازی می کند و به آن ها این قدرت را می دهد که غیرممکن ها را تصور کنند.
سه شنبه, ۲۵ آذر