پالت بورژوا

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با پالت بورژوا را مشاهده کنید.

«فرانکلین به بیمارستان می‌رود» از مجموعه کتاب «فرانکلین» درباره ترس و ناراحتی لاک‌پشت کوچولو از مراحل مختلف درمان است. او همه تلاشش را می‌کند تا کسی نفهمد که ترسیده است. او درمی‌یابد شجاعت به معنی نترسیدن نیست. فرانکلین از عمل کردن می‌ترسد اما ترسش را می‌پذیرد. او می‌داند که برای بهتر شدن حالش به این کار نیاز دارد.
سه شنبه, ۹ دی
«فرانکلین در تاریکی» از مجموعه کتاب «فرانکلین» داستان لاک‌پشتی است که یک مشکل بزرگ دارد. او از لاک تنگ و تاریکش می‌ترسد! فرانکلین تلاش می‌کند از دیگران برای حل مشکلش کمک بگیرد و در نهایت موفق می‌شود بر ترسش غلبه کند.
سه شنبه, ۴ آذر
فرانکلین خیلی هیجان زده است. او صبح خیلی زود برای رفتن به مدرسه آماده شده است. اما او کم کم احساس می کند که یک قورباغه تو شکمش می جهد و .... "فرانکلین به مدرسه می رود" از مجموعه داستان هایی است که به نام فرانکلین ها مشهور است و به ترس ها، نگرانی ها، مشکلات رفتاری کودکان می پردازد. داستان های فرانکلین به ۳۸ زبان ترجمه شده است و نزد کودکان سراسر دنیا محبوب است. پالت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.
چهارشنبه, ۶ آبان