در نگارستان

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با در نگارستان را مشاهده کنید.

زیر دسته بندی ها
موزه فرهنگ کودکی به خاطر فعالیت هایش در چهار حوزه‌ی کودک و موزه، آموزش، پژوهش و بازید در بخش موزه های خصوصی از سوی ایکوم به عنوان موزه برگزیده سال ۹٢ انتخاب شد.
شنبه, ۳ خرداد
روز جمعه ۲۶ اردیبهشت در بزرگداشت روز فردوسی (۲۵ اردیبهشت) و میراث فرهنگی (۲۸ اردیبهشت) در نمایشگاه موزه تاریخ فرهنگ کودکی شاهنامه خوانی، پرده خوانی و بالماسکه داستان های شاهنامه برگزار خواهد شد.
دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت
نمایشگاه موزه تاریخ فرهنگ کودکی برای پیوند پیوسته و پایدار با مخاطبان خود از نیمه اسفند سال گذشته در کنار برنامه های جاری خود، به مناسبت های گوناگون برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آن ها برنامه ریزی کرد، که با استقبال بسیار زیاد رو به رو شد.
شنبه, ۱۳ اردیبهشت
روز زمین پاک جمعه ۵ اردیبهشت با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان و خانواده های آن ها با مفاهیم پایه زیست محیطی و تصحیح رفتارهای نادرست نسبت به طبیعت با پشتیبانی باغ موزه نگارستان، انجمن پاما "تلاشگران محیط زیست"، اداره آموزش شهروندی منطقه ۱۲ شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند و شرکت بیک در موزه تاریخ فرهنگ کودکی برگزار شد.
سه شنبه, ۹ اردیبهشت
روز جمعه ۵ اردیبهشت در نمایشگاه موزه کودکی در باغ موزه نگارستان برنامه ایی ویژه کودکان  و نوجوانان در گرامیداشت روز زمین پاک برگزار خواهد شد.
سه شنبه, ۲ اردیبهشت
موزه فرهنگ کودکی جمعه ۲۲ فروردین دومین بالماسکه کتاب را به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کتاب کودک برگزار می کند. نخستین بالماسکه کتاب ۱۵ فروردین ماه برگزار شد و با استقبال بازیدکنندگان رو به رو شد.
دوشنبه, ۱۸ فروردین
جمعه ۱۵ فروردین موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با برگزاری بالماسکه کتاب در نمایشگاه -موزه فرهنگ کودکی روز جهانی کتاب کودک را به همراه بازید کنندگان جشن گرفت. این برنامه که با پشتیبانی سازمان زیبا سازی شهر تهران برگزار شد شامل بالماسکه کتاب، قصه گویی و کتابخوانی و نمایشگاه کتاب بود. بالماسکه کتاب در سه بخش گروه کودک و نوجوان، راهنماهای موزه فرهنگ کودکی و بازدیدکنندگان اجرا شد.
یکشنبه, ۱۷ فروردین
روز جمعه ١۵ فروردین در بزرگداشت روز جهانی کتاب کودک در نمایشگاه موزه فرهنگ کودکی بالماسکه کتاب برگزار خواهد شد. از همه بازدیدکنندگان به ویژه کودکان نوجوانان دعوت می شود که با ماسک شخصیت های دلخواه داستانی خود به باغ نگارستان بیایند و درباره آن شخصیت های داستانی  با دیگران گفت و گو کنند.
سه شنبه, ۱۲ فروردین
باغ موزه نگارستان وابسته به دانشگاه تهران ، امسال بهار حا ل وهوایی دیگر داشت. صدای خنده و شادی کودکان از هر سو شنیده می شد. در گوشه ای از باغ صدای خیمه شب باز بود که عید را به کودکان و خانواده هایشان تبریک می گفت و در ساعتی دیگر در میانه باغ شهر فرنگی همه را به دیدن شهر فرنگ فرا می خواند. کودکان برای دیدن این سینمای سنتی صف بسته بودند. گروهی دیگر منتظر قصه عمو نوروز و خاله نوبهار بودند. اما میز عیدی سازی همیشه مشتری داشت. بزرگ و کوچک مهر های عیدی سازی را بر روی ورق های کاغذ می زدند و تصویری از دوره قاجار به یادگار با خود می بردند.
شنبه, ۹ فروردین
موزه تاریخ فرهنگ کودکی در باغ موزه نگارستان از فردا 3 فروردین 1393 در های خود را به روی همه گردشگران نوروزی می گشاید تا بزرگ و کوچک روزهایی به یاد ماندنی را در باغی زیبا سپری کنند.
شنبه, ۲ فروردین
۱۵ و ۱۶ اسفند موزه فرهنگ کودکی روز درختکاری را با کاشت نمادین ۴ نهال و برگزاری برنامه های متنوع در باغ موزه نگارستان جشن گرفت.
چهارشنبه, ۲۱ اسفند
روز جمعه ۲۳ اسفند ماه موزه تاریخ فرهنگ کودکی کارگاه های هنری گوناگونی را با موضوع نوروز و آغاز فصل بهار برای کودکان برگزار می کند! روز جمعه به باغ موزه نگارستان بیایید و با فرزندان خود در کارگاه های زیر شرکت کنید:
دوشنبه, ۱۹ اسفند