تمبرها، گران‌ ترین کالای کلکسیونی

عنوان لاتین
Briefmarken‬

کتاب «تمبرها، گران ترین کالای کلکسیونی» از سلسله انتشار چرا و چگونه به ارائه اطلاعاتی جامع و مفید درباره نامه، پست، و تمبر پرداخته است.

در ابتدا توضیحاتی درباره تاریخچه پست در کشورهای مختلف داده شده است که مخاطب نوجوان وجوان را برای مطالعه ادامه مطالب برمی‌انگیزد. در ادامه توضیحاتی مفصل درباره چگونگی پیدایش تمبر و روند تکامل پست ارائه شده است. مطالبی مانند تمبر را چه کسی ابداع کرد؛ کدام کشورها پس از انگلستان شروع به انتشار تمبر کردند؛ گران ترین، مشهورترین و کمیاب‌ترین تمبرهای جهان کدامند، روند انتشار تمبر چگونه پیش رفته است و ... از عناوین جذاب و جالب کتاب هستند.

از آنجا که جمع آوری و داشتن کلکسیون اشیاء مختلف از سرگرمی‌های مورد علاقه نوجوانان است، کتاب «تمبرها، گران ‌ترین کالای کلکسیونی» می‌تواند آن‌ها را به خواندن کتاب‌هایی در زمینه مجموعه‌های مختلف و مجموعه داری علاقه‌مند کند.

تصاویر کتاب «تمبرها، گران ترین کالای کلکسیونی» رنگی و با متن همراه هستند و بر جذابیت کتاب می‌افزایند. از نکات مثبت کتاب، فرهنگنامه کوچک تمبر است که شامل مفاهیم مهم مرتبط با تمبر است.

                  

برگردان
کمال بهروزنیا
تصویرگر
Udo Kruse-Schuz, یودو کروزه شولتس
تهیه کننده
ماندانا کمالی سروستانی
سال نشر
۱۳۹۵
نویسنده
Hans Reichardt, هانس رایشهارت
گروه سنی
فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۱۰ - ۱۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای نوجوانان ۱۳ سال به بالا
Submitted by editor3 on