تهران میزبان جشنواره نمایش های عروسکی می شود

چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک از ۱۰ تا ۱۴ تیر برگزار می شود.

این جشنواره در ۵ بخش و با شرکت ۴۱ گروه نمایشی برگزار می شود. در این میان، ۱۱ گروه نمایشی از ۸ کشور جهان در این جشنواره حضور خواهند داشت. نمایش "آب" از ایتالیا، نمایش "داستان دالاس" از کره جنوبی، نمایش "ماه سالییر" از بلاروس، نمایش "روز دوست داشتنی" و نمایش "چهار فصل سال" از گرجستان، نمایش "بزک چینی" از افغانستان، نمایش "هیولای زباله" از ترکیه، نمایش "داستان آمرسینگ راتور دلاور" از هند، نمایش "رومپل اشتیلزشن" و نمایش "جعبه جادویی" از آلمان در این جشنواره حضور خواهند داشت. 

به گزارش سایت ایران تئاتر، بر اساس جدول اعلام شده، نمایش های بخش صحنه ای از شنبه ۱۰ تیر تا چهارشنبه ۱۴ تیر در بخش های بین المللی، صحنه ای، ویژه، دانشگاهی و ویژه مخاطب بزرگسال و فضای باز (تئاتر خیابانی) برگزار می شود.

نمایش های این جشنواره در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، تالار گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تالار فردوسی، خانه نمایش اداره تئاتر، خانه نمایش شماره ۲ و فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. جشنواره در مجموع ۹۶ اجرا خواهد داشت که اولین نوبت اجراها ساعت ۱۶ و آخرین نوبت آن ساعت ۲۱:۳۰ است. آیین پایانی چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک پنج شنبه ۱۵ تیر ماه سال جاری ساعت ۲۱ در محوطه کاخ موزه گلستان برپا خواهد شد.

Submitted by admin on