شیر کوچولوی عصبانی

عنوان لاتین
Petit Lion est en colère

کتاب «شیر کوچولوی عصبانی» از سری کتاب‌های شش‌گانه مجموعه «نخستین هیجان‌های من» است.

کتاب‌های «نخستین هیجان‌های من» مجموعه‌ای از داستان‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ است که به کودکان کمک می‌کند تا احساس‌های خود را بهتر بشناسند، آن‌ها را بیان کنند و با دیگران به مشارکت بگذارند. کودکان از این طریق می‌آموزند که داشتن این احساس‌ها طبیعی است و همه انسان‌ها در زندگی با آن‌ها مواجه خواهند شد.

در کتاب «شیر کوچولوی عصبانی»، شیر کوچولو دلش می‌خواهد با دوستانش بازی کند ولی هیچ‌کدام به خواسته او توجه نمی‌کنند و همین موضوع باعث عصبانیت شیر کوچولو می‌شود.

مجموعه کتاب‌های مقوایی «نخستین هیجان‌های من» از مقوای بهداشتی ایندربرد با کیفیت و استحکام بالا تهیه شده است و برای گروه سنی صفر تا ۶ سال مناسب است.

دیگر عنوان‌های مجموعه کتاب‌های مقوایی «نخستین هیجان‌های من» شامل «آهو کوچولوی ترسو»، «گورخر کوچولوی حسود»، «سوسمار کوچولوی خوش‌حال»، «کرگدن کوچولوی خودخواه» و «پلنگ کوچولوی شیطون» است.

درباره‌ نویسنده‌‌ و تصویرگر کتاب «شیر کوچولوی عصبانی»

ماریون بیله، تصویرگر فرانسوی، در سال ۱۹۸۲ میلادی در شهر لیون فرانسه به دنیا آمد. او دانش‌آموخته تصویرگری کتاب کودک است و تاکنون تصویرگری کتاب‌های زیادی را انجام داده است. کتاب‌های او به زبان‌های گوناگون منتشر شده است.

 

 

برگردان
علی عباسی
تصویرگر
Marion Billet, ماریون بیله
سال نشر
۱۳۹۷
نویسنده
Marion Billet, ماریون بیله
نگارنده معرفی کتاب
پدیدآورندگان
ژانر کتاب
Submitted by editor3 on