کتاب ترجمه شده برای کودک ۰ تا ۱ سال

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با کتاب ترجمه شده برای کودک ۰ تا ۱ سال را مشاهده کنید.

زیر دسته بندی ها
کتاب مقوایی عددآموز «با قورباغه بشمار» یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه کتاب‌ «قورباغه» اثر «ماکس‌ فلت‌هاوس» نویسنده و تصویرگر برجسته‌ هلندی است. در این کتاب تعاملی و رنگارنگ، کودکان همراه با قورباغه و دوستانش با اعداد و شمارش آشنا می‌شوند.
چهارشنبه, ۴ اسفند
کتاب مقوایی «قورباغه بیمار است» یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه کتاب‌ «قورباغه» اثر «ماکس‌ فلت‌هاوس» نویسنده و تصویرگر برجسته‌ی هلندی است. در این کتاب مقوایی، کودکان خردسال به همراه قورباغه و دوستانش با زبان ساده با مفهوم بیماری و بهبود یافتن آشنا می‌شوند و درمی‌یابند استراحت، غذای مقوی، و مراقبت و توجه اطرافیان و دوستان به بهبود بیماری کمک می‌کند.
سه شنبه, ۳ اسفند
کتاب «رنگ‌ها» از مجموعه کتاب «استنلی و آموزش» ماجرای همستری به نام استنلی است که در آن انواع رنگ‌ها به کودکان زیر 5 سال آموزش داده می‌شود.
سه شنبه, ۱۶ آذر
کتاب مفهومی «از 1 تا 10» اثر «میس فون‌هات»، نویسنده و تصویرگر هلندی، با رنگ‌های زنده و درخشان و تصاویری از جانوران دوست‌داشتنی به کودک کمک می‌کند تا شمارش اعداد را بیاموزد. این کتاب مقوایی افزون بر این‌که فرصت یادگیری لذت‌بخش اعداد و شمارش را برای کودکان فراهم می‌کند، آن‌ها را با جانوران و اعضای مختلف بدن آن‌ها نیز آشنا می‌کند.
یکشنبه, ۱۴ آذر
کتاب تصویری «این بابای منه!» اثر «میس فون‌هات»، نویسنده و تصویرگر تحسین‌شده‌ هلندی، چالشی مفرح را پیش روی کودکان 1 تا 5 سال قرار می‌دهد. در کتاب «این بابای منه!» نخست 4 گزینه برای بابای هر نوزاد آورده شده است. با ورق زدن کتاب می‌توانید ببینید پاسخ درست چیست و آن‌ها دارند چه کار می‌کنند. این کتاب مفهومی با تصاویری گیرا و هنرمندانه از طریق بازی کودکان را با انواع جانوران و نوزادانشان آشنا می‌کند و هم‌زمان رابطه‌ محبت‌آمیز میان والدین و فرزندان را به تصویر می‌کشد. «این بابای منه!» کتابی در ستایش بازی و عشق میان پدر و فرزند است.
دوشنبه, ۸ آذر
کتاب «باید بروم دست‌شویی» یک کتاب بامزه برای آموزش رفتن به دست‌شویی‌ است که در آن سگ کوچولو به‌طور اتفاقی مجبور می‌شود از دست‌شویی بزرگ‌ترها استفاده کند. در این کتاب، علاوه بر آموزش غیر مستقیم رفتن به دست‌شویی، با جانوران مختلفی که در داستان حضور دارند هم آشنا می‌شویم.
شنبه, ۳ مهر
کاری برجسته از یکی از نامدارترین نویسندگان ادبیات کودکان جهان، آسترید لیندگرن که در ضمن یکی از تاثیرگذارترین در حوزه ادبیات کودکان و فانتزی بوده است.  
شنبه, ۲۷ دی
کتاب «اِما در گردش» داستان خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالب داستانی آهنگین روایت شده است. کتاب «اِما در گردش» مخاطب نوزاد و نوپا را با موقعیت‌هایی ناخوشایندی که ممکن است در هنگام بازی و گردش پیش بیاید آشنا می‌کند.
سه شنبه, ۲۴ مهر
کتاب «اِما در باغ‌وحش» داستان خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالب داستانی آهنگین روایت شده است. در کتاب «اِما در باغ‌وحش» نوزاد و نوپا همراه با اِما، به باغ وحش می‌رود و با چند حیوان (شیر دریایی، پنگوئن، خرس، راسو، میمون و ببر) آشنا می‌شود.
سه شنبه, ۲۴ مهر
نوزاد از اولین روزهای زندگی به رنگ ها، صداها، بوها و چهره ها بخصوص چهره مادر حساس است. از سه ماهگی به بعد دایره ی دید نوزاد وسیع می شود و می تواند به شکل ها و رنگ های موردعلاقه اش دقت کند، چهره ی افراد خانواده را تشخیص دهد و صداها بخصوص صداهای ریتم دار را تشخیص دهد.
دوشنبه, ۲۶ مرداد