نمایشگاه منتخب کتاب های اسطوره برگزار می‌شود

کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاه منتخب کتاب های اسطوره را با عنوان «راز آن...» برگزار می‌کند.

نمایشگاه منتخب کتاب های اسطوره

در این نمایشگاه که اَمردادماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود، کتاب‌هایی که برای مخاطبان کودک و نوجوان با موضوع «اسطوره‌ در ادبیات ایران و جهان» خلق شده‌اند، به نمایش در می‌آیند.

نمایشگاه منتخب کتاب های اسطوره، آثاری همچون گیلگمش، رویای گردآفرید، راز آن درخت، بیژن و منیژه، ضحاک، نخستین نوروز جهان، کاخی که فرو ریخت و... را به نمایش خواهد گذاشت.

کتاب‌های این نمایشگاه، متشکل از ۵۵ عنوان است که از بخش کودک فارسی کتابخانه مرجع کانون انتخاب شده‌اند.

علاقه‌مندان به کتاب‌های تاریخی و افسانه‌ای و مربیان و آموزگارانی که به آشنایی با کتاب‌های تولیدشده در این حوزه علاقه‌مند هستند، می‌توانند همه‌روزه (غیر از پنج‌شنبه‌ها و روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر از این نمایشگاه دیدن کنند.

محل برگزاری نمایشگاه منتخب کتاب های اسطوره ای: کتابخانه‌ مرجع کانون واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی‌، پلاک ۲۴ (ساختمان ملک شامران)

با کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شوید:

كتابخانه مرجع كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک كتابخانه تخصصی است، كه درباره ادبیات، هنر، و تعلیم و تربیت با موضوع محوری كودک و نوجوان فعالیت می‌كند. کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۸ آغاز به کار کرده است. در سال ۱۳۷۰ آیین نامه كتابخانه مرجع تدوین شده است و از آن تاریخ با محور قرار دادن ادبیات و هنر كودكان و نوجوانان منابع خود را سازماندهی و گردآوری كرده است.

 

نمایشگاه منتخب کتاب های اسطوره

 

Submitted by editor71 on