همایش دو روزه‌ی «با من بخوان» برگزار می‌شود

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، نخستین همایش دو روزه‌ی «با من بخوان» را در محل سالن همایش سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی ایران برگزار می‌کند.

در این همایش که روز ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه با پشتیبانی و همکاری کتابخانه ملی و شرکت عمران آذرستان برگزار می‌شود، موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، پنج سال فعالیت و تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی ترویج کتاب‌خوانی در قالب برنامه‌ی «با من بخوان»، در اختیار علاقه‌مندان خواهد گذاشت.

نوش‌آفرین انصاری دبیر شورای کتاب کودک و استاد کتابداری و اطلاع رسانی، زهره قایینی، سرپرست برنامه‌ی «با من بخوان» و عضو هیئت مدیره‌ی دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان، محمدهادی محمدی نویسنده و پژوهشگر و ماریت تورن‌کویست، تصویرگر هلندی – سوئدی از سخنرانان اصلی این گردهم‌آیی خواهند بود.

همچنین جایزه‌ی «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» که از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با پشتیبانی شرکت عمران آذرستان به تازگی پایه‌گذاری شده است، برای نخستین بار در این همایش به ده آموزگار-مروج خلاق از مناطق دوردست ایران در چارچوب برنامه‌ی «با من بخوان» گام‌های بلند و موثری در راستای ترویج کتابخوانی در میان کودکان برداشته‌اند, اهدا می‌شود.

در حاشیه‌ی این همایش نیز نمایشگاهی از عکس‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای برنامه «با من بخوان» برپا می‌شود تا علاقه‌مندان را هرچه بیشتر با اهداف برنامه و اهمیت و تاثیر ادبیات و کتاب کودک در رشد عاطفی، اجتماعی و آموزشی کودکان آشنا کند.

این همایش دو روزه در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ و جمعه ۲۱ آبان‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی ایران واقع در بلوار میرداماد، نرسیده به میدان مادر، خیابان بهزاد حصاری (رازان جنوبی)، گنجینه اسناد ملی، تالار گنجینه‌ی سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع دقیق از برنامه‌های این همایش دو روزه به آدرس زیر مراجعه کنید:

برنامه‌های همایش «با من بخوان»

Submitted by editor71 on