فهرست کتاب‌های مناسب برای اهدا به کودکان در بحران

سایت کتابک، فهرست کتابی را با هدف راهنمایی اهداکنندگان و خیران در انتخاب کتاب‌هایی مناسب برای اهدا به کودکان در بحران منتشر می‌کند.

یکشنبه ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۶ زلزله‌ای به بزرگای ۷٫۳ ریشتر در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه رخ داد که بر اثر آن، خسارت‌هایی مالی و جانی به برخی از مناطق استان کرمانشاه وارد شد. اکنون برنامه ترویج کتابخوانی «با من بخوان» و بسیاری از گروه‌های ترویج کتابخوانی اقدام به کتاب درمانی با این کودکان آسیب‌دیده از راه برگزاری نشست‌های بلندخوانی و انجام فعالیت‌های گوناگون در پیوند با خواندن کرده‌اند تا از این راه فشار روحی ناشی از وقوع این رخداد را در کودکان بکاهند.

نیکوکارانی که علاقه‌مند به یاری‌رسانی به کودکان مناطق زلزله زده هستند، می‌توانند از فهرست کتاب‌های کتابک برای اهدا به کودکان در بحران زلزله کرمانشاه بهره‌مند شوند. همچنین امکان خرید بسیاری از کتاب‌ها نیز از فروشگاه کتاب هدهد به صورت آنلاین و حضوری وجود دارد. جهت خرید کتاب از کتاب هدهد می‌توانید به لینک کنار هر کتاب مراجعه کنید یا با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرید. همچنین بسیاری از هم‌یاران که امکان ارسال مستقل کتاب به کودکان آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه را ندارند، می‌توانند با هماهنگی با کتاب هدهد، ارسال کتاب‌های خریداری‌شده خود را به مناطق زلزله‌زده به این فروشگاه بسپارند.

فهرستی برای اهدا به کودکان در بحران

 

- فهرست کتاب‌های سرگرم‌کننده و لذت‌بخش

 

حیوان های مزرعه

 

 

عروسک بسازید

 

 

عروسک جورابی

 

  • جانوران دریایی (انتشارات دیبایه) – خرید از کتاب هدهد
  • یک جعبه جالب (انتشارات پیک ادبیات)
  • اگر به یک موش شیرینی بدهی... (کتاب‌های زرافه- انتشارات سیمای شرق) – خرید از کتاب هدهد

- فهرست کتاب‌های شادی‌بخش و انگیزه‌بخش

 

چه خوب که هشت پا نیستی

 

 

اهدا به کودکان در بحران کتاب المر

 

 

کتاب کودک

 

- کتاب‌هایی درباره شناخت احساسات

کودکان برای اینکه بتوانند درباره احساسات خود صحبت کنند، باید به‌خوبی آن‌ها را بشناسند. این فهرست را می‌توانید برای اهدا به کودکان در بحران انتخاب کنید.

- فهرست کتاب‌هایی درباره مرگ

فهرست کتاب‌هایی درباره مرگ به کودکان کمک می‌کند تا با مسئله مرگ مواجه شوند، با آن کنار بیایند و آن را راحت‌تر بپذیرند.

 

فراتر از یک رویا

 

 

 

Submitted by editor71 on