کتاب «ممکن و ناممکن» داستانی درباره تاریخ خاورمیانه کهن و نو برای کودکان منتشر شد

بخش کودک و نوجوان انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌‌های تاک) کتاب «ممکن و ناممکن» نوشته اینگه‌بورگ لئونی (انتسیان) را با ترجمه توبا صابری و آرش برومند منتشر کرد.

کتاب «ممکن و ناممکن» داستانی است که اینگه‌بورگ لئونی براساس سرگذشت تندیس دو شیر نگهبان برنزی شهر ماری نوشته است. هنگامی که لئونی تندیس شیر نگهبان را یکه و تنها با چشمانی غمگین در موزه حلب دید و فهمید که جفت آن در موزه لوور پاریس است، تصمیم گرفت که داستان زندگی دو شیر را برای نوه‌هایش بنویسد. او در این کتاب تاریخ چندهزار ساله خاورمیانه را در قالب داستان برای کودکان بازگو می‌کند.

«اینگه‌بورگ لئونی» و انتشارات «گوته و حافظ»، ناشر کتاب، حق انتشار کتاب «ممکن و ناممکن» را به فارسی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی خاورمیانه و اهمیت نگهبانی از آن به برنامه «با من بخوان» پیشکش کرده‌اند.

بخش کودک و نوجوان انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌‌های تاک) کتاب «ممکن و ناممکن» را در ۳۰۰۰ نسخه به قیمت ۲۷۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com سفارش خود را ثبت کنند.

برای خرید حضوری نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ، تک زنگ مراجعه کنند.

لینک مستقیم خرید کتاب «ممکن و ناممکن»:

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on