نویسنده ۹ ساله در هالیوود

"چگونه با بچه‌ها صحبت كنیم!؟" نام داستانی  ۴۶ صفحه‌ای است که كمپانی"فوكس"، امتیاز تولید فیلم سینمایی آن را، از پسر ۹ ساله امریکایی خریده است. 

 "آلكس گرون" كه در مدرسه‌ای در" كالارادو" درس می‌خواند این قصه را با هدف رفع مشکلات همكلاسی‌ها و دوستانش در برقراری ارتباط با دیگران نوشته و آن را در کلاس درس انشا خوانده است.

او می‌گوید این كتاب را فقط برای كودكان و نوجوانان ننوشته و مخاطبان بزرگسال هم می توانند از آن استفاده کنند .

  كتاب "الکس گرون"، ماه نوامبر توسط انتشارات "هارپر كالینز" منتشر شد و به سرعت تبدیل به یكی از كتاب‌های موفق روز شد و خوانندگان زیادی پیدا كرد. این قصه در نمایشگاه سالانه كتاب مدارس هم به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شد.

"چگونه با بچه ها صحبت کنبم؟" قابلیت تبدیل شدن به یك فیلم سینمایی را نداشت. اما در حال حاضر دو فیلمنامه‌نویس مشغول نوشتن فیلمنامه این قصه هستند که با ایجاد تغییراتی درروند داستان، فراز و نشیب آن را بیشتر کنند.

كمپانی فوكس امتیاز تولید قسمت‌های بعدی فیلم را هم از ناشر و نویسنده كودك آن خریداری كرده و این روزها به دنبال بازیگران نقش‌های اصلی فیلم است كه قرار است آنها هم از میان بازیگران كودك و نوجوان انتخاب شوند.

صنعت سینمای هالیوود قبل از این قصه‌هایی مثل ماجراجویی‌های «نارنیا» و كلاس‌های جادوگرانه «هری پاتر» را تبدیل به یك مجموعه فیلم موفق و پولساز كرده است. همین نكته مسؤولین كمپانی فوكس را به فكر تولید یك مجموعه فیلم موفق برای گروه سنی نوجوان كرده است.

قرار است  بازنویسی نهایی فیلم‌نامه و كارگردانی فیلم به عهده "بن افلك" باشد.

"بن افلك" تا به حال در فیلم‌هایی مثل «دردیول»، «تغییر مسیر»، «دوگما» و «پرل هاربر» بازی كرده، ولی قرار نیست این بار در فیلمی كه می‌سازد حضورداشته باشد.

Submitted by editor6 on