"كوه پنیر سوییسی آرچیبالد" كتاب كودك برگزیده سال ۲۰۰۸ در جشنواره كتاب لندن

درست همان‌طور كه او توانسته است به پنیر مورد علاقه‌اش برسد. شخصیت‌ های اصلی داستان، یعنی "سیلویا" و "آرچیبالد موشه"، در طول داستان در شرایط دشواری قرار می گیرند که چگونگی گذشتن از این مشکلات ،می‌تواند برای مخاطب کودک شیرین آموزنده و الهام بخش باشد.

 "سیلویا لیبرمن" خالق ۹۰ ساله این كتاب است که اوایل سال میلادی گذشته از سوی انتشارات "سون لاكز" منتشر شد و تصویرسازی آن را"جری وندل" برعهده داشته است.

"سیلویا لیبرمن" تلاش بسیاری كرد تا با انتشار این كتاب به موفقیتی دست یابد كه بتواند از منافع آن برای كمك به دو سازمان خیریه كودكان استفاده كند. او با دقت شروع به بررسی كتاب‌های كودكان كرد و همه تصویرسازی‌ها آن‌ها را مورد نظر قرار داد. او كه سابقه دو سال كار در هالیوود و همكاری با رادیو، تلویزیون را دارد، در این اثر تلاش كرده است که به دیگران یادآوری كند توان محقق كردن آرزوهایشان را دارند.

كتاب "كوه پنیر سوییسی آرچیبالد" نه تنها با استقبال کودکان و نوجوانان روبه رو شد بلکه توانست نظرروان‌شناسان، تحلیلگران و صاحب نظران ادبیات لندن را به خود جلب کند.

این نخستین اثر "سیلویا لیبرمن"  است که برای کودکان به چاپ رسیده و توانسته عنوان بهترین جایزه كتاب كودك از جشنواره كتاب هالیوود، بهترین طراحی جلد  و کتاب برگزیده جشنواره کتاب لندن را از آن خود کند.

Submitted by editor6 on