"بازی‌های سرزمین من" در همدان

نخستین نمایشگاه تخصصی بازی‌های رایانه‌ای ۱۱ تا ۱۴ مرداد ۱۳۸۸همزمان با افتتاح بیست و سومین جشنواره فیلم‌ كودكان و نوجوان همدان برگزار می شود.

در این نمایشگاه حدود ۲۰ شركت تولید كننده داخلی حضور دارند و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز غرفه‌هایی اختصاصی را برای مخاطبان این نمایشگاه در نظر گرفته است.
همچنین در بخش معرفی بازی‌های جدید داخلی دو بازی «شمشیر نادر» و «عصر پهلوانان» از ساخته‌های شركت رسانا افزار شریف و هنرهای پویا به علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم كودك از پویا دادگر ، مجید قادری، محمد رضا مجد رضایی و بهرام برقعی به عنوان فعالان عرصه بازی‌های رایانه‌ای تقدیر خواهد شد.
برگزاری نشستی با موضوع نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است. این نشست به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای و امنیت و سلامت كودكان و نوجوانان در استفاده از بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.
بیست و سومین جشنواره فیلم كودك و نوجوان از ۱۱ تا ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۸۸ در شهر همدان برگزار می شود و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای اولین بار در این جشنواره شركت کرده است.

Submitted by editor6 on